Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har tips til fine, litt romantiske ting jeg kan gjøre for kjæresten min? Han gjør så mye fint for meg hele tida, kommer hjem med blomster, kjøper øl og drinker til meg når vi er ute, overrasker plutselig med middag på restaurant midt i uka, og har stadig en eller annen liten overraskelse som han gleder seg som en unge til å gi meg (ser det ser ut som det bare dreier seg om materielle ting, men det er ikke dét som er poenget: det er det at han tenker på meg, og gjør sånne små ting for at jeg skal bli glad).

 

Jeg er kjedeligere der. Han fikk pakkekalender før jul, men etter det har det vært dårlige greier. Jeg er student, så har ikke råd til sånne voldsomt dyre måter å overraske på. Jeg gjør det ofte koselig hjemme, tenner lys, lager middag etc, og gjør jo mye for ham, sånn med tanke på at jeg tar mer av husarbeidet enn han. Men jeg er ute etter noe litt mer "ekstra" enn å vaske skitne boksere liksom. Noe han vil sette pris på. Jeg foreslår innimellom at han kan finne på noe med venner, og oppfordrer han til å ta noen kvelder iblant der han får litt kvalitetstid med dataspillene sine, men jeg kunne kanskje likevel vært flinkere på akkurat sånne ting. En idé er jo å si at jeg fikser snacks, så er hans oppgave å invitere kompiser på besøk. Det gjør jeg en dag! Men jeg vil også ha noe litt mer sånn ... Han-og-jeg-ting. Noen som har forslag? Vi er 25 og 30 år gamle.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med ham, spør ham hva slags småting han ville satt pris på. Kanskje er det at du sørger for at det er fint i leiligheten og de småtingene du allerede gjør nok?

 

Ellers: send ham en melding og to i løpet av dagen og si du tenker på ham. Kommentér antrekket/frisyren hans hvis du liker det du ser.

 

Det handler jo om å få ham til å føle seg sett og verdsatt, og hva det er som får ham til å føle seg sett og verdsatt er det egentlig bare han som kan svare på.

Lenke til kommentar

Haha, Tharos! :D Kanskje jeg må skaffe meg en sånn. Hadde faktisk vært gøy en gang!

 

Blowjobs får han rikelig av, og jeg lager jo middag iblant, men han er en bedre kokk enn meg, og det er lenge siden jeg har kjøpt med øl til han. Kanskje jeg skulle prøvd meg på en avansert rett en dag, og ha kjøpt inn noen spesielle typer øl til han? Rett og slett stelle i stand en helaften!

 

Jeg synes jo at han er veldig kjekk, så dét får han høre ofte. Tror det blir påfallende hvis jeg skal mase mer om det:p

 

Jeg har spurt ham flere ganger, men han ønsker seg ingenting som overraskelse. Jeg har spurt både om sånn generelt og i senga, men neida, "ingenting vi ikke gjør fra før av". Vi har det jo åpenbart fint sammen, og det er heller ikke sånn at jeg føler meg som en dårlig kjæreste. Men det er jo noe med å ville gjøre noe ekstra for den jeg er aller mest glad i, da.

 

Jeg setter veldig pris på alle forslag dere har kommet med, og hvis noen har flere tar jeg imot med stor takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du nevner dataspill, så da husket jeg dette bildet fra nettet da Fallout 4 ble sluppet, en kone som hadde satt opp til mannen. Kanskje du kan snuse ut når neste storspill han gleder seg til kommer?

 

Ti617hB.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...