Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kresne damer og tomsete menn...


Gjest medlem-401307

Anbefalte innlegg

 

Måten du beskriver deg selv på høres ganske...forstyrret ut. Det kan jo ha noe med det å gjøre.

Eller fordi jeg vil være i den sikre siden! Jeg tar ingen sjanser som f.eks redde livet til en dame når hun vet at hun bør ikke gå i en fest og jeg har ingen førerkort heller og kan ikke ta bussen om natten når damen er ulydig og tar dristige sjanser.

 

Det er en grunn til at jeg ikke innleder forhold med en dame fordi jeg vet at mange damer bruker sex som maktmiddel og det er lik fysisk voldtar som menn bruker for å oppnå makt, det er bare en synlig form. Jeg er sikker at det er flere ganger høyere antall damer som bruker subtil psykisk vold mot menn enn fysisk seksuell vold fra menn. Så jeg er uansett ytterst forsiktig. Og jeg har en diagnose og mye rart i min journal.

 

Til dere menn og damer, tenk dere om hvordan dere behandler dere selv og andre. La oss bruke meg som en eksempel: Jeg mener at hvis jeg har personlige problemer; så, skal jeg IKKE innlede en forhold med en dame! Det er derfor jeg ikke aktivt leter etter en dame og avviser mange damer fordi jeg vet hvordan de tenker og jeg merker hvordan de kommuniserer som får meg til å ikke vise interesse og de får helt feil signaler sånn at de avviser meg først. 

 

Her er hovedreglene: Hvis en person vil ha en skikkelig partner, så begynn med dere selv! Jeg har begynt med meg selv, jeg driver ikke hor og vil ikke ha sex før ekteskap og skjuler INGENTING for date-kvinne og sier nei til sex etter f.eks 2. date. Da vet jeg hvor jeg har damen. Hvis damer respekterer ikke mine grenser klinkende skarpt klart, så har de ingen selvrespekt. De kan godt finne en annen mann som er så dum å bli utnyttet og gjennombrukt og bli lekt med følelser. Helt til slutt får damer en lærdom når de skikkelige menn vil ikke ha dem. Det er ikke uten grunn at Satan er så stolt. Jeg er for god til å være en drittsekk så de virkelig sier at jeg er verdens verste drittsekk ved å være så nøye med å følge Bibelens leveregler for jeg har gode grunner til å spare meg selv for jeg vil ikke bli såret utallige ganger i all evighet. Det er helt greit at jeg aldri får meg dame; og det eksisterer ingen kvinnelig Satan for meg. De damer kan godt hevne seg på meg ved å få andre menn og drive hor men det er han som skrev leveregler for alles beste. Derfor jeg har lav empati.

 

Hilsen Begraphics.

 

Seriøst, om jeg hadde skrevet hva jeg mener om deg hadde antageligvis admins utestengt meg på livstid. At du baserer dine verdier på ei beviselig eventyrbok bevitner om at du er totalt blottlagt for rasjonell menneskelig intelligens. Jeg mener... du bruker ikke eventyrboka som en retningslinje engang, du virkelig TROR på det tullet som står der jo...! Tror du virkelig på Adam og Eva?? Fornekter du evolusjonen??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til info så finnes det nok av skikkelige menn og kvinner som ikke venter med sex til ekteskapet. Det er en ordentlig dårlig målestokk.

Jeg tror nok at de mest skikkelige har sex før ekteskapet ja. Å leve med med sin menneskelighet tror jeg gir en mye sunnere psyke enn å leve i fornektelse.

 

Ja, vi har mange urinnstinkter som er uheldige idag og dessverre styres mange av oss veldig sterkt av disse.

Når jenter er programmert til å tiltrekkes sosial status betyr det i disse dager at hun enten tiltrekkes han med mye penger eller han med mye testosteron og selvtillit.

 

Mannen igjen er på samme premiss programmert til å emulere så høy status som mulig for å maksimere antallet lår som sprer seg for ham mens alle de andre mannfolka springer rundt og prøver å skrike høyere .

 

Hele samfunnet har innordnet seg rundt pikk og fitte. Halvapen som pøser på med kosttilskudd og hyler på treningssenteret mens manualene flyr og neket som bruker langt over evne penger på bil og dress gjør bare det som er naturlig - han står og hyler etter fitte mens jentene forvirret hopper på den ene og skjønner ikke hvorfor en er utro og den andre banker henne.

 

Vi er dyr som lever i en syk og unaturlig verden vi selv har konstruert og ingen skjønner hvordan det har gått til :)

 

Eneste som er sikkert er at du aldri finner noen om du ikke prøver :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Ja, vi har mange urinnstinkter som er uheldige idag og dessverre styres mange av oss veldig sterkt av disse.

Når jenter er programmert til å tiltrekkes sosial status betyr det i disse dager at hun enten tiltrekkes han med mye penger eller han med mye testosteron og selvtillit.

 

Mannen igjen er på samme premiss programmert til å emulere så høy status som mulig for å maksimere antallet lår som sprer seg for ham mens alle de andre mannfolka springer rundt og prøver å skrike høyere .

 

Hele samfunnet har innordnet seg rundt pikk og fitte. Halvapen som pøser på med kosttilskudd og hyler på treningssenteret mens manualene flyr og neket som bruker langt over evne penger på bil og dress gjør bare det som er naturlig - han står og hyler etter fitte mens jentene forvirret hopper på den ene og skjønner ikke hvorfor en er utro og den andre banker henne.

 

 

Bravo. 

Dette kunne lett vert sticky. Litt kvass i kantene, men dette er slik det er. 70% av forvirring rundt tiltrekkning og motsatt kjønn svart med dette. 

Endret av Eirik Blodøks
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Tar gjerne menn som ikke har barn jeg. 

 

Jeg sikter egentlig til de som er ultra kresne damer som vil ikke prøve de barnløse menn men som er veldig snille og trofast og aldri prøvd å ha sex engang. Som meg...

 

Spør av ren nysgjerrighet, og ikke noe galt i å ikke ha hatt sex. Men hvor gammel er du? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...