Gå til innhold

Fotballtur til Newcastle


Flysurfer

Anbefalte innlegg

Jeg har en slektning som aldri har vært utenfor Norden, som aldri har flydd og som på grunn av dette aldri har vært på kamp med Newcastle.  Og det er litt trist, for han er en ihuga Newcastle fan - som kan alt på rams mange år tilbake.

 

Så - derfor tenkte jeg at jeg skulle ta han med meg til Newcastle.  Har aldri vært på fotballreise selv, så jeg er helt blank.  Hvor mye vil det koste sånn omtrent med ok seter på stadion??

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale å bestille direkte fra klubben; http://www.nufc.co.uk/page/Tickets/TicketsOnSale. Kommer ikke hele veien gjennom til billettbestillingen for øyeblikket (blir satt i kø), men billettene koster fra £15 og oppover. 

 

Kjenner ikke de gode plassene/områdene på St. James, men det kan muligens tråden Prettyboy lenker til hjelpe med, alternativ deres engelske forum.

 

Det er litt kronglete å fly til Newcastle fra Norge for tiden, da det ikke lenger er noen direkterute (i alle fall fra flyplassene rundt Oslo, tror ikke det er noe fra Sola heller). Du kan fly via Heathrow med British Airways alternativt KLM via Amsterdam/Schiphol.  Det finnes sikkert noen flere alternativer, men sistnevnte er relativt smidig.

Endret av process
Lenke til kommentar

Takk for mye god info!

 

Har kommet i kontakt med en som har reist til Newcastle på fotballtur mange ganger i året.  Han anbefaler å melde seg inn i supporterklubben - og kjøpe biletter den veien.  Har forsåvidt tenkt å reise når sesongen begynner igjen - håper de ikke rykker ned, så jeg kan ta han med meg når de møter en eller annen toppklubb :-)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...