Gå til innhold

Aprilfest 2016 - krøllx - svart/hvitt og monokrom

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124
Skrevet

Jau.. bilde nr 2 i spoileren var det klasse over!! Den likte jeg godt! Jeg mener det er bare å få den i en svær print, og få printen opp på veggen i godt lys!!  :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott komponert gåsunge. Rammen passet inn på dette - selv om jeg vanligvis ikke liker slike rammer :)

samme her, føler at rammmer ofte lukker bilde, men synes at det funket her :)

Skrevet

Likte bildet av gåsungen!! Skulle gjerne ha sett mer «punch» i sort-hvitt'en altså.. Men, det er nå bare meg.. :)

mener du mer kontrast? bildet er i sepia. prøvde å ha det i SH først, men synes at det ble litt flat så det endte opp med sepia.

Skrevet

Jau.. bilde nr 2 i spoileren var det klasse over!! Den likte jeg godt! Jeg mener det er bare å få den i en svær print, og få printen opp på veggen i godt lys!!  :thumbup:

takk for det! liker å leke litt med ICM for tida.

har også dette bildet i farger på flickr, som jeg synes virker mer spennende, men i aprilfesten skal det bare være "fargeløs"

:wee:

https://www.flickr.com/photos/128626247@N06/26204299890/in/dateposted-public/

Skrevet

Kjempefint hundespannet - jeg rakk det ikke, bare stirret på dem, for jeg syntes det så vanskelig ut å manøvrere dem i fart der nedover blant folk.

Skrevet

Stilig at du fikk hundespannet så skarpt enda så fort det gikk og så fort han kom og forsvant!

Spoilerbilde med ICM er knalltøft!

takk! var litt heldig med hundespannet :)

Skrevet

Kjempefint hundespannet - jeg rakk det ikke, bare stirret på dem, for jeg syntes det så vanskelig ut å manøvrere dem i fart der nedover blant folk.

takk!

Skrevet

18. april - dobbelt

post-316212-0-97623900-1461187792_thumb.jpg

1/2 - f/11 - ISO 200

Skulpturen "Hårpynt" ved NTNU hovedbygget på Gløshaugen (Kristoffer Leirdal 1954) post-316212-0-34675700-1461187785_thumb.jpg

1/200 - f/5.6 - ISO 100

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...