Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forslag til layout på hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

God Morgen!

Jeg har en nettside ute hvor jeg primært legger ut bilder og filmer fra vorspiel/fester som min vennegjeng har,

men, jeg har litt problemer med å finne på en oversiktelig, brukervennlig måte å sette opp en slik side på..

Jeg er ikke flink i html, og css, php e.l. kan jeg ikke i det hele tatt, så det jeg har gjort er at jeg har funnet en gratis template på internett og modifisert den i frontpage til å passe meg, men den er ikke helt ferdig.

Men jeg vet ikke om jeg skal gjøre den ferdig, for jeg tror kanskje jeg beveger meg i feil retning.

Kort sagt, Noen som har noen forbedringstips når det gjelder framvisning av bildegallerier, og opplisting av bildegallerier og filmer?

Adressen er, NokiaBilder.tk

Takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden så jo egentlig ganske grei ut den. Ihvertfall ikke grelle farger eller rotete.

Savnet jo en eller annen form for thumbnails - hadde absolutt vært en fordel...

Photoshop Elements har vel en funksjon der til å lage ganske flotte album - RASKT.

Skrevet
Helt grei side, men lag thumbnails... Du finner mange på Tucows :yes:

har jo laget en slags thumbnail, om du trykker på knappen øverst til venstre i galleriene, men skal se om jeg kan få de opp både horisontalt og vertikalt.

Blir mye scrolling når alle kommer etter hverandre

Skrevet

Hadde forresten vært flott om du kunne fortalt meg hvor du fant den tamplaten. Jeg kan fint lage sider i PHP og HTML, men min eldre søster maser på meg for å lage en side der hun kan ha bilder og slikt (omtrent samme opplegg som deg). Så en ferdig template hadde vært flott, så jeg slipper å bygge henne en helt ny side fra scratch. Å forandre den til hennes bruk er jo en del enklere...

-Stigma

Skrevet

Hviorfor liste thumbnails i kun en rad ?

Det er mye mer oversiktelig og enklere å bruke flere rader. Jeg hater den horisontale scrollbaren :gretten:

Skrevet
Hviorfor liste thumbnails i kun en rad ?

Det er mye mer oversiktelig og enklere å bruke flere rader. Jeg hater den horisontale scrollbaren :gretten:

Jupp, prøver å finne ut en måte å få den i flere rader

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...