Gå til innhold

Aprilfest 2016 - smort1 - vårfornemmelser o.a.


Anbefalte innlegg

Bruker: smort1
Deltagernivå: Pingle

Utstyr: Speilløse, speilreflekser, kompakt-kameraer med ymse comboer av ymse objektiver (regner med å kunne bruke både Olympus, Panasonic, Fuji, Nikon og Canon i løpet av måneden...

Utfordring; Bruke flest mulige "komboer"....., men faktisk også finne fram igjen noen digitale speilreflekser og kanskje et par/tre kompaktkameraer (har jo stort sett bare brukt de speilløse det siste året)....

Dokumentere hva som enn måtte dukke opp i løpet av måneden....

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Flotte bilder. Og det er definitivt ikke feil med den fjellrekka i bakgrunnen der! Likte spesielt refleksjonen og etterbehandlingen i bildet! Har en forkjærlighet for refleksjoner i sølepytter, har en personlig prosjekt på det temaet selv.. Begynner å få en anselig mengde bilder i den kategorien.. får lage ei bok en gang tenker jeg! ;)

Lenke til kommentar

Flotte bilder. Og det er definitivt ikke feil med den fjellrekka i bakgrunnen der! Likte spesielt refleksjonen og etterbehandlingen i bildet! Har en forkjærlighet for refleksjoner i sølepytter, har en personlig prosjekt på det temaet selv.. Begynner å få en anselig mengde bilder i den kategorien.. får lage ei bok en gang tenker jeg! ;)

Takker, iStereo! :) Ja, jeg samler på pyttbilder, jeg også... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...