Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] problemer med langlys Audi


skidd

Anbefalte innlegg

Hei.

 

har en Audi A4 1.8T B6, og langlys funker kun når jeg holder den inne, når jeg setter på for at de skal lyse fast så kan det blinke hvis jeg bruker litt småmakt, kan bryter være defekt eller kan det være noe annet?

 

et annet problem er at lampen for auto justering for frontlys eller hva det heter lyser i bilen, er det noe hokus pokys for og få fikset dette?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det vel bryter der du skyver bryteren fra deg for å skru på fjernlyset, og drar den til deg for å bare bruke lyshorn?

Da kan det selvsagt være bryteren som er defekt, men det kan jo også være at det er relestyring av fjernlyset og at da releet er problemet.

 

ja det stemmer.

når jeg holder det mot meg så er lyset på og lyser uten problemer, men når jeg skyver den ifra meg så er det så funker det veldig dårlig, virker som dårlig kontakt, hjalp det noe i konklusjonen?

 

er det mye styr og bytte rele?

Lenke til kommentar

 

Siden lyset virker når du drar mot deg virker releet, så det er nokk hendelen/bryteren som er defekt.

Takk for gode svar :)

 

har dere noen ideer når det gjelder automatisk høydejustering? hvor feilen kan ligge der?[/size]

 

Her må du trolig frem med en form for diagnose.

Feilen kan ligge flere steder, men det vanligste er muligens høydesensorene på for- og bakaksel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...