Gå til innhold

Trackmania Turbo den 24.mars


Anbefalte innlegg

Går for gull på alt, men det er jammen ikke lett. Godt det er helligdager :p

Bane 145 har jeg foreløpig gitt opp og brukt jokeren på, 3 nærmest feilfrie runder på den er brutalt!

 

post-265041-0-45210700-1459187253_thumb.png

 

Canyon er helt klart favoritten, etterfulgt av Rollercoaster Lagoon​ og Stadium. Den relativt lave farten og dårlige veigrepet i Valley og ​Rollercoaster​ Lagoon er ikke helt det jeg forbinder med Trackmania

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så, men vaskebjørndrakten er for å fullføre et brett og komme videre i historien. Du må fortsatt samle alle de hemmelige greiene for å faktisk åpne historien videre. Synes begge er helt på trynet. Jeg får god hjelp til å fullføre vanskelige brett jeg har død på hele tre ganger, men hva hjelper det når neste verden er låst helt til jeg finner nok hemmelige mynter? Men uansett, har egentlig ikke imot at folk jukser seg til gullmedalje i single-player. Det hadde de vel gjort uansett. Problemet er hvis man blander inn multiplayer her, som f.eks ranking lister. Men det er vel bare noe vi får leve med. Tiden da spill var vanskelige er nok for lengst forbi. Er ikke uten grunn Dark Souls osv er hyllet fordi er vanskelige. For tretti år siden hadde de hatt en helt vanlig vanskelighetsgrad. :)

Lenke til kommentar

Å kalle det "juks" blir litt far fetched. Det er bare et hjelpemiddel så man får spilt alle banene. Får ikke gulltid på banen, ikke registrert gull på uplay achievements, teller ikke som gull på rankingen osv

 

Den virkelige vanskelighetsgraden er jo trackmaster medaljen, en hemmelig tid som er betydelig bedre enn gulltiden igjen. Klarer man trackmaster på alle 200 banene åpnes "super solo campaign" med enda hardere bronse, sølv og gulltider som virker nær umulige

Lenke til kommentar

Ser jeg var litt for snar der med å kalle det juks. :) Trodde vi fikk den "ekte" gullmedaljen, men det gjør vi jo heldigvis ikke. Da blir jo saken en helt annen. Men hvorfor kaller de det da gullmedalje i første omgang? Det er jo bare forvirrende.  :hmm: Savner også Trackmania Planet, der vi kunne kjøpe biler, skins osv. Hvorfor droppet de det? :(

Lenke til kommentar

Er det noe galt med high score listene på pc, eller er det faktisk bare så få spillere som spiller pc versionen i Norge?

Spiller single player campaign og ser det ofte ikke er mer enn 50-60 registrete tider i Norge. Synes dette var ganske lavt med tanke på at spillet har vært ute noen dager nå, og jeg enda ikke er kommet lenger enn blue series.

Lenke til kommentar

Flere på Xbox som har problemer med å koble til online servere? Jeg har hatt dette problemet i to-tre dager nå, får bare opp dette; The connection to the Trackmania Servers failed. Please try again later or visit support.ubi.com

 

Av en eller annen grunn så får jeg ikke logget meg på uplay heller, noe som blir krevd når jeg vil inn på support siden. Har googlet og sett at flere har poblemet, men ingen løsning på dette.

Lenke til kommentar

Er det noe galt med high score listene på pc, eller er det faktisk bare så få spillere som spiller pc versionen i Norge?

Spiller single player campaign og ser det ofte ikke er mer enn 50-60 registrete tider i Norge. Synes dette var ganske lavt med tanke på at spillet har vært ute noen dager nå, og jeg enda ikke er kommet lenger enn blue series.

 

Er bare rundt 600 spillere på den norske pc rankingen, kan sikkert stemme med så få registrerte tider da. På de siste red series banene tror jeg ikke det var mer enn 10 eller noe sånt

Lenke til kommentar

Har XBone. Ikke hatt problemer med verken TMT eller UPlay i det hele tatt?

 

 

Er det noe galt med high score listene på pc, eller er det faktisk bare så få spillere som spiller pc versionen i Norge?

Spiller single player campaign og ser det ofte ikke er mer enn 50-60 registrete tider i Norge. Synes dette var ganske lavt med tanke på at spillet har vært ute noen dager nå, og jeg enda ikke er kommet lenger enn blue series.

 

Er bare rundt 600 spillere på den norske pc rankingen, kan sikkert stemme med så få registrerte tider da. På de siste red series banene tror jeg ikke det var mer enn 10 eller noe sånt

 

Hei. er det ingen registrering av pb på multidelen? altså når man joiner samme server så husker den ikke tidene mine på de samme banene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...