Gå til innhold

Er Booking.com safe? Tviler på en booking


Anbefalte innlegg

On 1/29/2017 at 7:59 AM, robertaas said:

Opplever de to tjenestene som ganske like og har brukt begge masse så det hørtes ut som et spesielt tilfelle. Hva skjedde med hotels.com og var det faktisk dem eller hotellet som gjorde noe de ikke skulle?

Dette er ganske utrolig, men det tok over seks år før jeg så dette spørsmålet 😂

Det var hostels.com, som i dag er hostelworld. Det var på interrail for flere år siden. Bestilte et vandrerhjem i Barcelona, så hadde vi ikke nett på hele togturen, og da vi fikk nett igjen, hadde vi en melding der vi ble bedt om å dra til et annet sted, men vi hadde ikke sett denne, så vi dro til det originale stedet på bookingen.

Vi fikk en sint telefon fra det andre stedet av en eller annen grunn. Så betalte vi kontant på det første stedet, men de trakk penger fra kontoen likevel. Var kredittkort, så fikk det tilbake.

Det var ikke helt krise, men var litt merkelige greier.

Jeg har fortsatt ikke hatt noen dårlige booking.com-opplevelser de siste seks årene heller 😅

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Booker ofte via booking.com. Har aldri hatt et problem.

Det jeg styrer unna er overnattingssteder som har "selvstendig vert", altså at utleier ikke har dette som sin hovedinntekt. Booker, hotell,  leilighetshotell, campingplasser og vandrerhjem, prøver i hovedsak å booke steder med gratis avbestilling og uten forhåndsbetaling hvis mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...