Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ulyd (uling?) Fra venstre front av bilen under pådrag (Mercedes)


Anbefalte innlegg

Hei! Kjøpte meg bil denne uken en eldre 98 modell W202 C Klasse Mercedes. Den har gått 177 xxx km, og er egentlig veldig fornøyd med den! Men har et lite spørsmål ettersom lyder er noe som plager vettet av meg uansett hvor de kommer fra. 

 

Greia er at jeg hører, når jeg har gassen på sirka "midten" av dybden den går? Hvis det gir mening? Jeg presser altså gassen halveis inn, så kommer det noe som kommer som en veldig vag/svak uling/pipelyd fra venstre front i bilen (Hjulbue/motor, ikke helt sikker) Den er borte når jeg tar gassen litt ut, eller lenger inn. Så er bare underveis i pådraget av gassen. Har ikke helt greid å søke meg fram til noe ettersom jeg ikke helt hva jeg skal kalle det. Men er min første Mercedes, så tenkte jeg skulle høre. 

 

 

Er det noen som kan ha en idee om hva dette er og evt om det er noe som burde ses på, eller bare en fille ting på en så gammel bil ? Er ingen andre ulyder utover det. 

 

EDIT: Har søkt litt, og noen mener det KAN komme av bremseklosser som ikke helt slipper ? 

 

Takk for svar på forhånd.

Endret av Fjåtten Marcus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...