Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor står jeg?


Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å gå kort igjennom situasjonen min. Går på en internatskole(bor på skolen). Altså crushet mitt(i mangel av ett bedre ord) vet at jeg liker henne. Jeg fortalte henne det og dermed ble hun satt opp i ett hjørne og hun fortalte at hun ikke følte det samme. Etter det dempet jeg kontakten med henne, men kontakten har økt de to siste månedene. Er regelmessig i kontakt med henne, men vi har mangel på dype samtaler en mot en. Jeg legger merke til at hun ofte smiler når jeg ser på henne eller møter henne tilfeldig, det virker nesten som om hun ikke helt greier å holde seg i de situasjonene. Det som kan gjøre dette litt mer komplisert er at jeg har meget god kontakt med romkammeraten hennes. Med romkammeraten har jeg til og med et mer flørtete forhold. Det er på en måte ikke noe press der så er litt mere flyt i interaksjonene.Tror dere crushet mitt liker meg. Tror dere henne er usikker på hva jeg føler siden jeg ikke helt tør å slippe meg løs og flørte ordentlig. Tror dere hun blir usikker av mitt forhold til romkammeraten hennes hvis hun liker meg. Prøver bare å få noen andre sitt synspunkt. Takker for seriøse svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at problemet er at du sa i fra til henne at du likte henne alt for tidlig! Før hun rakk å få følelser for deg, og før dere rakk å bygge en naturlig og flørtete atmosfære.

 

Det faktum at hun nå har dette i bakhodet hver gang hun ser deg, gjør at det blir det vanskelig å få en naturlig progresjon og komme dere 'videre' (som du kanskje ellers lett kunne gjort)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida, går ikke an å si dette for tidlig med mindre det ble sagt i løpet av de 10 første minuttene de kjente hverandre. Å "komme ut" med at "jeg liker deg" er noe av det meste selvsikre og attraktive du kan gjøre mot en person dersom denne personen liker deg. Jeg tror flatt ut at hun ikke har hatt det helt store crushet på deg... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...