Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når jeg er nevnt i en persons datingprofil


Anbefalte innlegg

Men snakk om ex-partner og sexlivet man hadde er da noe som har eksistert i alle tider, at det er på internett endrer det ikke fra når sladrekjærringa i bygda hørte om det.

 

Du sier selv at han ikke har identifisert deg, og de som kjenner dere godt nok til å vite at det er deg han snakker om vil være de samme som ville hørt om det via sladder uansett.

 

Hva med å bare eie opp til feilene man har gjort og prøve å gjøre noe positivt ut av det, du har jo en skrekkhistorie å fortelle dattera di som kan hindre henne i å gjøre samme dårlige valg i sitt liv. Ved å snakke med henne om det før hun leser det selv vil jo også desarmere situasjonen.

Ja fyttikatta. Har absolutt en skrekkhistorie i dette her. Men han skriver mye usant og. Det er det som er problemet.

 

Anonymous poster hash: 527f4...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva med å slutte å suttre, og faktisk følge råd du får? 

har bedt han fjerne det. så får vi se hva som skjer. 

 

Anonymous poster hash: 527f4...507

 

Vel og bra, men kontakt NETTSTEDET, de vil antageligvis stenge profilen hans umiddelbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva med å slutte å suttre, og faktisk følge råd du får? 

har bedt han fjerne det. så får vi se hva som skjer. 

 

Anonymous poster hash: 527f4...507

 

Vel og bra, men kontakt NETTSTEDET, de vil antageligvis stenge profilen hans umiddelbart.

 

 

Jeg har kontaktet dem, men de sier at de har sine egne regler. Og selv om han gjør dette, så vil de ikke utestenge han. Jeg ble kontaktet av en jeg kjenner som var bekymret fordi hun hadde sett at han lå ut dette på kontaktforumet. Jeg sa at det sto bra til, og dette er jo pinlig. Men men ser ut til at han synes det er kult å ha sin sexuelle historie på profilen sin. ;) 

 

Anonymous poster hash: 527f4...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men han skriver mye usant og. Det er det som er problemet.

Da går det under ærekrenkelser, som også er straffbart. Det var i hvert fall det i den forrige straffeloven.

 

Du kan også prøve https://slettmeg.no/

 

Ja, i og med at forumet ikke sletter dette og tar det alvorlig, så må jeg ty til andre løsninger. Jeg skal sjekke den linken du kommer med. 

Jeg vet ikke hvordan reglene er. Men nå har jeg blitt kontaktet av en jeg kjenner som var bekymret fordi hun hadde funnet brukeren hans på forumet, og forsto at det var meg som blir uthengt via hans profil. Jeg må forsøke å få det bort. Håper det løser seg!. 

 

Takk for tips! Kom gjerne med tips om dere har noen lover og paragrafer. 

 

Anonymous poster hash: 527f4...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når jeg er nevnt i en persons datingprofil. Jeg er desverre nevnt i min eks sin datingprofil på nettet. Han har skrevet om meg der, og alle som vet at vi har vært sammen kan se hele historien min. Han står frem med full identitet. Så dermed blir jeg koblet opp mot det. Står om sex, og alt mulig i profilen. Hva ville dere gjort? Har bedt han fjerne det, men ser ikke ut til at han vil det.

 

 

 

Anonymous poster hash: 527f4...507

 

Kontakt administrator for siden. Ikke greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...