fugledama888 Skrevet 9. juni 2016 Skrevet 9. juni 2016 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem? Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel?
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Skrevet 9. juni 2016 67 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem? Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Hallo, våkn opp! Dette er en telletråd.
fugledama888 Skrevet 9. juni 2016 Skrevet 9. juni 2016 67 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem?Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Hallo, våkn opp! Dette er en telletråd. Okey, sorry - må bare spørre: er det kun beregnet for telleinteresserte og for folk som teller hele tiden?
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Skrevet 9. juni 2016 69 67 62 Jeg begynner da med: 1 Dersom noen admin/moderator poster, må vi begynne på 0 igjen. Samme person kan bare ødelegge en gang på rad. Jeg hadde ikke giddet og vært så dust i mot han, for nå har de stengt forumet på det ene stedet i flere dager og barnesikring er på, så det gjør du i såfall bare for å kverrulere. Så nei, det går ikke tror jeg, men man kan vel diskutere i de andre forumene?Hva i all verden snakker du om, og med hvem?Det du selv skrev - det er i et diskusjonsforum. Skriver du ikke der allikevel? Hallo, våkn opp! Dette er en telletråd. Okey, sorry - må bare spørre: er det kun beregnet for telleinteresserte og for folk som teller hele tiden? Hva mente du i det hele tatt med det du skrev? 1
L/\R~ Skrevet 9. juni 2016 Skrevet 9. juni 2016 70 Det finnes mange tråder, eller lag en tråd for å diskutere i......
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2016 Skrevet 9. juni 2016 (endret) 72 Ikke glem å kutt ned pyramide sitater! Endret 9. juni 2016 av TheDarkSeeds - SCM
Anbefalte innlegg