Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor finne venner/vennepar? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er ei jente med samboer som lurer på hvor og hvordan det er best å komme i kontakt med andre venner, gjerne andre par? :) kan fort bli litt ensidig i hverdagen, alltid hyggelig med nye bekjentskaper!

Anonymous poster hash: 92294...fdd
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klubb? Studerer du så er det bare å bli med andre i klassen / ish ut. Jobber du så hør om folk skal ut i helgen og bli med.

hvor er du/dere fra?

Endret av GtHoo
Skrevet

Gutt, studerer medisin, 19. Hvis du vil bli kjent kan vi sikkert treffes rundt påskeferien, da er jeg tilbake til Noreg :)

Eller så finnes det alltid andre muligheter; biblioteket, idrett, starte i en klubb om noe du interessert i, bli venn med venners venner og fortsette derfra. Tja, uendelige muligheter.

Anonymous poster hash: 9a5da...100
Skrevet (endret)

Bor i gjøvik pga studie, ellers er jeg i oslo ish området. Er med på noe ellers, men passer ikke hver helg. Men bare hvis du vil :)

Endret av GtHoo
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dere kan prøve å invitere flere single venner av motsatt kjønn med på ting, for eksempel middag hos dere, og se om noen av dem blir kjærestepar.

Det var en god idé.

Skrevet

Kanskje hakket eldre enn dere, men jeg er en enslig kar på 25 som bor i Jaren området som er sånn 50-50 mellom Oslo og Gjøvik.

Om dere kjeder dere kan vi sikkert hilse ^^;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...