Gunfreak Skrevet onsdag kl 09:30 Skrevet onsdag kl 09:30 Fikk også 3 gode rom kamper i går 8mb.video-501-E6gbH9Ev.mp4 2
Enceladus Skrevet onsdag kl 14:36 Skrevet onsdag kl 14:36 Er den oppdateringen som fikser på inventory ute?
Gunfreak Skrevet onsdag kl 16:08 Skrevet onsdag kl 16:08 1 hour ago, Enceladus said: Er den oppdateringen som fikser på inventory ute? Ja. Inventory er nå fungerende siden 4.7 Siden 4.7 har jeg ikke funnet det nødvendig å bruke flat eller theatre mode 1
Enceladus Skrevet onsdag kl 17:33 Skrevet onsdag kl 17:33 På tide å ta turen inn igjen da. Men ble akkurat hekta på Vivecraft igjen :P
Gunfreak Skrevet onsdag kl 18:18 Skrevet onsdag kl 18:18 43 minutes ago, Enceladus said: På tide å ta turen inn igjen da. Men ble akkurat hekta på Vivecraft igjen 😛 Jeg har for mye å spille og for lite tid. SC, DCS, forefront il2, Battlegroup vr2, div bii spill osv. Snartish kommer IL2 Korea.
BakaBerg Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Gunfreak skrev (På 1.4.2026 den 11.30): Fikk også 3 gode rom kamper i går 8mb.video-501-E6gbH9Ev.mp4 Har spilt en del nå.også. er veldig avhengig av at serveren ikke lagger. Man kan hoppe servere ved å endre region frem og tilbake. Men det er noen skikkelig kule endgame aktiviteter der ute. Det er en figur sim heter Wikelo. Han kan man grinde favor for med å levere spesielle items. Hvis du greier å grinde en av disse, kan du selge de til andre spillere for milloner/milliard. Det er nesten dungeon aktige aktiviteter. Det er utrolig kult når det fungerer Endret 10 timer siden av BakaBerg
Gunfreak Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 4 hours ago, BakaBerg said: Har spilt en del nå.også. er veldig avhengig av at serveren ikke lagger. Man kan hoppe servere ved å endre region frem og tilbake. Men det er noen skikkelig kule endgame aktiviteter der ute. Det er en figur sim heter Wikelo. Han kan man grinde favor for med å levere spesielle items. Hvis du greier å grinde en av disse, kan du selge de til andre spillere for milloner/milliard. Det er nesten dungeon aktige aktiviteter. Det er utrolig kult når det fungerer Ja, de har nettopp lagt til noen lange "dungeons" i pyro der man skal starte opp enrome mine maskineri i asteroider. Men det virker alt for avansert for nybegynnere. Anbefalt 6+ spillere. Man må jo ha heavy tractor beam sak. Sikkert grave utstyrtet. Bør vel ha et romskip som kan ta et brukbart lass også. Så langt har jeg bare hoppet frem og tilbake mellom måner og planeter og gjort små ting. Men jeg er overasket over hvor solid FPS delen er i et rom sim. Man kan basically lage en mercenary group med venner, med fighters, bombers og til og med kjøretøy på bakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå