Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ExcaliBuR skrev (35 minutter siden):

Skjønner. Ja, denne har kvittering fra Proshop og er komplett. Fullt betalt, aldri vært innom nedbetalingsordningen til Pimax.

Det er jo bra! Tenker at de som er mindre paranoid enn meg kanskje kjøper ! Min bestilling blir nok ikke levert med det første, utsatt.

Hvis noen hadde dukket opp i Trondheim kunne jeg vurdert det. Men sånn er jeg

Endret av BakaBerg
Skrevet

Oh man! Kom på at jeg har stick drift på Quest stikka mi, hadde helt glemt det. Hadde jo litt lyst å spille skikkelig roomscale nå. Kan jo bruke PSVR2.. men da må jeg deale med den hersens kablen OG dårligere ytelse! 

Skrevet (endret)
Enceladus skrev (22 minutter siden):

Oh man! Kom på at jeg har stick drift på Quest stikka mi, hadde helt glemt det. Hadde jo litt lyst å spille skikkelig roomscale nå. Kan jo bruke PSVR2.. men da må jeg deale med den hersens kablen OG dårligere ytelse! 

Irriterende at hall effect ikke var standarden siden 2020. Har du målbart dårllgere ytelse enn q3?

Endret av BakaBerg
Skrevet (endret)
46 minutes ago, BakaBerg said:

Irriterende at hall effect ikke var standarden siden 2020. Har du målbart dårllgere ytelse enn q3?

Ja har testet headsettene side om side med hverandre, bla i Cyberpunk. Der måtte jeg ha en del lavere oppløsning for å nå stabil 90fps med PSVR2. På Quest 3 kjører det som bare det! Kan basically ha så høy oppløsning som jeg vil.

Star Citizen var helt håpløst. Der greide jeg ikke stabilisere ytelsen i det hele tatt, massevis av gule spikes i performance monitoren.

Men du kjørte Star Citizen greit med PSVR2? Hva var trikset?

Endret av Enceladus
Skrevet
Enceladus skrev (21 minutter siden):

Ja har testet headsettene side om side med hverandre, bla i Cyberpunk. Der måtte jeg ha en del lavere oppløsning for å nå stabil 90fps med PSVR2. På Quest 3 kjører det som bare det! Kan basically ha så høy oppløsning som jeg vil.

Star Citizen var helt håpløst. Der greide jeg ikke stabilisere ytelsen i det hele tatt, massevis av gule spikes i performance monitoren.

Men du kjørte Star Citizen greit med PSVR2? Hva var trikset?

nei bare lavere krav enn deg. Det kjører ikke stabilt. lav fps i byene. 

Skrevet (endret)

VR video har endelig blitt bra! Dette er 6dof og med god nok oppløsning uten stygge artifacts som jeg kunne se. Godt nok i standalone som jeg testet. Vistnok enda bedre kvalitet med en skikkelig PC tilkoblet. Standalone blir jo også stadig kraftigere så det lover bra for fremtidige headsets!

https://www.reddit.com/r/virtualreality/s/FDRKA1X70u

Dette burde være med på å drive VR fremover 😉

Endret av Enceladus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...