Gå til innhold

[Løst] The Evil Within @ 120 hz spilling


Anbefalte innlegg

Hei, vet noen om The Evil Within er et eksempel på spill som er dårlig optimailsert for 120 hz panel?

 

Siden det beste jeg har fått der er 50-60 bilder i sekundet.

Måler med MSI afterburner og fraps.

 

Da har jeg prøvd GTX titan\770 i7 970 overklokket og i7 2600k.

Ingen av de sliter noe særlig på cpu\ram. Da det ofte er rundt 30-50% belasting på i7 2600k.

 

Men på skjermkort så står det 70% usage 100%.

Så vet ikke som spillet krevet mye av skjermkort for å kunne klare 120 bilder i sekundet?

 

Er det siste som gjelder på Gpu belasting?

Nå fant jeg et bilde på internett, men som man ser virker det ut som SLI støttes men er dårlig å balansere det ut på bildet under.

 

Men finner lite hvor mye bedre SLI oppsett kan gi, eller om GTX 1080 muligens vil være bedre på grunn av ny teknologi? Eller er det bortkastet med over 780 TI på det spillet?

EvilWithin_2014_10_16_03_54_53_640.jpg

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

According to Bethesda, you first need to enable the in-game debug console. This can be done by right-clicking the game in Steam, selecting "Properties," clicking the "Set launch options" button in the Properties window, then entering "+com_allowconsole 1" in the text field. Afterward, simply hit Insert to bring up the debug console, then enter the following command:


R_swapinterval [NUMBER]


[NUMBER] should be replaced with one of the following:



  • -2: This is the default, set to 30 FPS. This is the officially supported frame rate

  • -1: This sets the FPS limit to 60. Fully playable, although there may be quirks (we're going to fix these).

  • 0: This fully unlocks the FPS. We do not recommend playing above 60. We will not fix any issues above 60.


  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...