Gå til innhold

Får ikke sendt/mottatt sms samsung galaxy s6


Sobril3

Anbefalte innlegg

Min mann har en samsung galaxy s6. Kjøpt hos Komplett. Chess abonnement.

 

Omtrent siden den var ny har den fusket med å ikke sende sms. Den vil heller ikke motta. Hos Komplett er de lite velvillige, og hos Chess har de sendt han nytt sim-kort.

Dette har ikke fungert. Det neste er da at de har bedt han om å slå av 4g. Kun da fungerer den.

 

Nå nettopp forsøkte jeg å ringe han et uttall ganger. Kommer rett på svarer og tenker at han sikkert er opptatt i samtale. Det var han ikke, men hadde glemt å slå av 4g.

 

Det skal vel ikke være slik på en såpass fancy telefon som s6?? Eller er det Chess som er problemet?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem med min S6 Edge, til info så har jeg Djuice. Ringte de og spurte, de har hatt MYE klager på det samme når det gjelder akkurat denne mobilen. Det kan hjelpe å slå av 4G, men for meg hjalp ikke det en gang. Kunne stå midt på på Oslo S og samtidig droppe ut av samtaler og vanskelig å sende sms.

 

Den litt dårligere nyheten er at jeg, etter å ha søkt i ukesvis på diverse fora, så er det dessverre ingen god løsning på dette problemet, da det kan se ut til å være problemer med noen av telefonene. Ta det med en klype salt, men faktum et at veldig mange har hatt problemer, jeg ville levert den inn å hørt om å få en annen en, kanskje han får en som virker bedre.

 

Du kan google "Samsung Galaxy S6 signal" eller noe lignende, så kan du se om du finner en løsning. Jeg ga opp, men skulle du tilfeldigvis finne noe, så håper jeg du setter tråden som LØST og poster svaret ditt her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...