Gå til innhold

Bærbar gaming pc


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en lett enkel laptop, som skal bli brukt mest til gaming..

Dette blir litt lett gaming, har en stasjonær pc som er min hovedplass å game på..

 

Så helt grei grafikk i 1080p på AAA games..

 

Helst ikke noe større enn 15 tommer, og ikke en murstein av en pc..

 

Hadde vært takknemlig om noen kommer med noe tips til kjøp :-) 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er mitt forslag vist du vil ha den med deg mye. https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/barbar-data/15-16-tommer/asus-rog-g501jw-cn474t/222652.10997/ 

 

den er veldig tynn og lett og skal helt fint klare de fleste AAA spill i 1080p med okei fps.

I tillegg til ok grafikkort, ram, prosessor og en fin 1080p ips skjerm har den både 1tb hdd og en ssd på 128gb. 

Endret av tomfje
  • Liker 1
Lenke til kommentar

her er mitt forslag vist du vil ha den med deg mye. https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/barbar-data/15-16-tommer/asus-rog-g501jw-cn474t/222652.10997/ 

 

den er veldig tynn og lett og skal helt fint klare de fleste AAA spill i 1080p med okei fps.

I tillegg til ok grafikkort, ram, prosessor og en fin 1080p ips skjerm har den både 1tb hdd og en ssd på 128gb. 

Den der ser veldig fristende ut!

tynn og lett, med helt ok spesifikasjoner:) 

 

takk! 

Lenke til kommentar

Har sett litt på razer blade sine laptoper, men jeg finner ikke noen plass de selger den i norge.. 

razer blade er fantastiske laptoper men om man skal få en sendt til norge kommer det tollavgift i tillegg og det blir forferdelig dyrt. jeg tror dessverre ikke de selges i norske butikker.

Endret av tomfje
Lenke til kommentar

 

 

Har ikke tenkt noe spesielt på budsjett, kommer det en pc som er for god til å avslå så slår jeg til

Tror du virkelig at du får mye hjelp med et slikt svar? 

 

du spurte, jeg svarte ærlig.. skal jeg lyge å si, jeg vil ikke bruke mer enn f.eks 5000? 

 

Du kan indikere om du snakker om 10-15K, 18-20K eller ubegrenset. 

Lenke til kommentar

 

Bærbar gaming pc til 5k i 2016.. candy crush ? Ikke vet jeg .. kjøp deg en xbox 1 og kos deg sier jeg .. 3k..

Var et eksempel, ikke et reelt beløp.

 

Spill Pc til denne pris klassen finnes ikke med mindre du kjøper brukt ville eg sagt. istedet for og si noe tilfeldig kan du gi oss noe og gå etter, vist du er rundt 10-15k så er Tomfje sin anbelfing temmelig bra

Lenke til kommentar

Pc-ene til 6/7000 har sjelden bedre grafikkort enn 940m. Dette kortet klarer nok noen spill, med lave instillinger, i 1080p. Jeg tror du kan se langt etter spill som Witcher 3. Cs Go og andre spill basert på eldre motorer går nok fint. Jeg var for øvrig i samme båt som deg for 3, 5 år siden. Kjøpte en laptop med I5, 640m og 8 gb ram. Da jeg kjøpte den klarte den de fleste spill på medium settings i 720p, men ble raskt fullstendig utdatert til gaming. Mitt råd til deg: Legg litt mer penger på bordet eller kjøp en spillkonsoll. Laptop, 6000 og gaming hører egentlig ikke sammen.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...