Gå til innhold

Hvorfor blei denne tråden stengt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La nå disse uprofesjonelle moderatorene holde på, og skift til et annet forum hvor man ikke må finne seg i neonazispirer som har fått pc av mamma til jul, og utøver makt over feil i emnefelt. Det er imponerende, at moderatorer med skrivefeil stenger tråder for feil bruk av emnefelt.

 

Hvilket reiser spørsmålet; hvem modererer moderatorene? Som ikke engang selv kan retningslinjene *sigh*

 

Hva er forresten faren med advarsel? Jeg fikk beskjed om "ban iverksettes" true-true-blah-blah, men fullstendig uten konsekvenser.

Lenke til kommentar

Uprofesjonelle moderatorer? Ja, det var vel det eneste som var sant med det du skrev: Vi får ikke fem flate øre for å holde orden på dette forumet

 

Hvem som modererer moderatorene? Forumstyret er øverste "klageorgan".

 

Hva skrivefeil på et forum har med inkompetanse i forhold til rettningslinjene har å gjøre klarer jeg ikke helt å forstå. Forøvrig så klarte du nå på en glimrende måte å dra inn nazisme i en tråd og samtidig påminne oss om at du ikke hadde fått den utestengelsen du skulle få. La oss doble det som var utgangspunktet og se om du klarer å lære deg rettningslinjene til neste gang. Dette er selvfølgelig ikke noe problem for deg siden du ikke liker dette forumet likevel.

Lenke til kommentar
Hva skrivefeil på et forum har med inkompetanse i forhold til rettningslinjene har å gjøre klarer jeg ikke helt å forstå. Forøvrig så klarte du nå på en glimrende måte å dra inn nazisme i en tråd og samtidig påminne oss om at du ikke hadde fått den utestengelsen du skulle få. La oss doble det som var utgangspunktet og se om du klarer å lære deg rettningslinjene til neste gang. Dette er selvfølgelig ikke noe problem for deg siden du ikke liker dette forumet likevel.

:yes:

 

Stort bedre kan det ikke sies !

Lenke til kommentar
La nå disse uprofesjonelle moderatorene holde på, og skift til et annet forum hvor man ikke må finne seg i neonazispirer som har fått pc av mamma til jul, og utøver makt over feil i emnefelt. Det er imponerende, at moderatorer med skrivefeil stenger tråder for feil bruk av emnefelt.

 

Hvilket reiser spørsmålet; hvem modererer moderatorene? Som ikke engang selv kan retningslinjene *sigh*

 

Hva er forresten faren med advarsel? Jeg fikk beskjed om "ban iverksettes" true-true-blah-blah, men fullstendig uten konsekvenser.

Hvorfor kan ikke du bare la være å komme innom hw.no hvis du er så misfornøyd? Du eier ikke/driver ikke forumet, og derfor er det normal høflighet å følge reglene som er her.

Lenke til kommentar
Uprofesjonelle moderatorer? Ja, det var vel det eneste som var sant med det du skrev: Vi får ikke fem flate øre for å holde orden på dette forumet

 

Hvem som modererer moderatorene? Forumstyret er øverste "klageorgan".

 

Hva skrivefeil på et forum har med inkompetanse i forhold til rettningslinjene har å gjøre klarer jeg ikke helt å forstå. Forøvrig så klarte du nå på en glimrende måte å dra inn nazisme i en tråd og samtidig påminne oss om at du ikke hadde fått den utestengelsen du skulle få. La oss doble det som var utgangspunktet og se om du klarer å lære deg rettningslinjene til neste gang. Dette er selvfølgelig ikke noe problem for deg siden du ikke liker dette forumet likevel.

ikke dum den nei... :cool:

Lenke til kommentar

Jepp enig med at det bør stenges.

 

"Kravene" for å bruke forumet her er jo å lese rettingslinjene. Og når man får stengt sin tråd og bes om å lese dem - og skjønner da fremdeles ikke hvorfor den ble stengt, har man desverre ikke lest rettingslinjene til punkt og prikke.

 

Er det et såpass stort problem kan man finne andre steder å skrive innlegg på...

 

*Finnes forøvrig ikke noe værre enn dårlige emnefelt

Lenke til kommentar
Jepp enig med at det bør stenges.

 

"Kravene" for å bruke forumet her er jo å lese rettingslinjene. Og når man får stengt sin tråd og bes om å lese dem - og skjønner da fremdeles ikke hvorfor den ble stengt, har man desverre ikke lest rettingslinjene til punkt og prikke.

 

Er det et såpass stort problem kan man finne andre steder å skrive innlegg på...

 

*Finnes forøvrig ikke noe værre enn dårlige emnefelt

Vel, for det første så finnes det noe som værre enn dårlig emnefelt, og det er folk som poster i en tråd de ikke har lest skikkelig. Det var nemlig ikke han som fikk stengt tråden sin som lurte på grunnen til det, for det var meg, og det hadde du visst hvis du hadde lest postene her. For det andre så var poenget mitt når jeg startet denne tråden at ikke alle er like flinke til å bruke forum og det er vel ikke nødvendig å slakte alt som ikke følger retningslinjene til punkt og prikke. Noe skjønn må det jo gå an å bruke her.

Lenke til kommentar
Jepp enig med at det bør stenges.

 

"Kravene" for å bruke forumet her er jo å lese rettingslinjene. Og når man får stengt sin tråd og bes om å lese dem - og skjønner da fremdeles ikke hvorfor den ble stengt, har man desverre ikke lest rettingslinjene til punkt og prikke.

 

Er det et såpass stort problem kan man finne andre steder å skrive innlegg på...

 

*Finnes forøvrig ikke noe værre enn dårlige emnefelt

Vel, for det første så finnes det noe som værre enn dårlig emnefelt, og det er folk som poster i en tråd de ikke har lest skikkelig. Det var nemlig ikke han som fikk stengt tråden sin som lurte på grunnen til det, for det var meg, og det hadde du visst hvis du hadde lest postene her. For det andre så var poenget mitt når jeg startet denne tråden at ikke alle er like flinke til å bruke forum og det er vel ikke nødvendig å slakte alt som ikke følger retningslinjene til punkt og prikke. Noe skjønn må det jo gå an å bruke her.

Ingen ble "slaktet" slik du referer til. Man får tråden stengt og en oppfordring til å lese rettningslinjene slik at man kan lære seg å bruke forumet på en fornuftig måte som er fordelaktig både for en selv og for andre som skal lese postene.

Lenke til kommentar
Jepp enig med at det bør stenges.

 

"Kravene" for å bruke forumet her er jo å lese rettingslinjene. Og når man får stengt sin tråd og bes om å lese dem - og skjønner da fremdeles ikke hvorfor den ble stengt, har man desverre ikke lest rettingslinjene til punkt og prikke.

 

Er det et såpass stort problem kan man finne andre steder å skrive innlegg på...

 

*Finnes forøvrig ikke noe værre enn dårlige emnefelt

Vel, for det første så finnes det noe som værre enn dårlig emnefelt, og det er folk som poster i en tråd de ikke har lest skikkelig. Det var nemlig ikke han som fikk stengt tråden sin som lurte på grunnen til det, for det var meg, og det hadde du visst hvis du hadde lest postene her. For det andre så var poenget mitt når jeg startet denne tråden at ikke alle er like flinke til å bruke forum og det er vel ikke nødvendig å slakte alt som ikke følger retningslinjene til punkt og prikke. Noe skjønn må det jo gå an å bruke her.

Har ikke lest ordentlig? Jo jeg skjønner at det er dårlig bruk av emnefelt og noen andre lurer på hvorfor den ble stengt.

 

Det sier seg selv - les retningslinjene eller få følger.

Lenke til kommentar
Uprofesjonelle moderatorer? Ja, det var vel det eneste som var sant med det du skrev: Vi får ikke fem flate øre for å holde orden på dette forumet
Ja, men det betyr ikke at dere trenger å gjøre en dårlig jobb. Dere er tross alt frivillige, og dere kan trekke dere hvis dere føler dere inkompetente.
Hvem som modererer moderatorene? Forumstyret er øverste "klageorgan".
Er du med i "forumstyret"? Eller er det ikke noen form for hierarki i forumet?
Hva skrivefeil på et forum har med inkompetanse i forhold til rettningslinjene har å gjøre klarer jeg ikke helt å forstå.
Skriv saklig og bla bla bla så vil du bli tatt mer seriøst, står det i retningslinjene (med én "t"). Dette inkluderer vel skrivefeil? Så forresten en Netcom-reklame på bussen der det var en stygg å/og-feil... Den er lei.
Forøvrig så klarte du nå på en glimrende måte å dra inn nazisme i en tråd og samtidig påminne oss om at du ikke hadde fått den utestengelsen du skulle få.
Ikke vær smålig, Desertglow. Du er gammel nok til å heve deg over denslags. Hvis en kaller deg for en liten neonazi når det gjelder din moderering, tror du virkelig da at brukeren mener du har et negativt syn på jøder og andre "ikke-ariske" raser?
La oss doble det som var utgangspunktet og se om du klarer å lære deg rettningslinjene til neste gang. Dette er selvfølgelig ikke noe problem for deg siden du ikke liker dette forumet likevel.
Trodde dere gav advarsler o.l., jeg.
Lenke til kommentar
Teorien om emnefelt er hva jeg vil kalle svært korrekt :)

Hva om du redigerte tittelen til noe mer beskrivende og la inn en notis om rett bruk av emnefelt? Koster omtrent like mye som å stenge og si 'les retningslinjene', og hindrer sure oppstøt fra enkelte forumbrukere. Alle happy.

Koster det for mye tid og krefter så kanskje flere moderatorer kunne vært aktuelt?

Lenke til kommentar

Jeg må bare skyte inn et ord her!!!

 

 

* Det skal være mulig å kunne ha overskrift som fanger opp oppmerksomheten da vettu moderatorer*

og i tillegg hvis dere synes det er for dårlig å ikke få lønn for arbeidet så vil jeg gjerne begynne som moderator jeg selv.. så gi jobben til meg så skal jeg vise dere at man ikke er nødt til å pirke på emnefelt men bare plassering og hvor seriøs topic'en er da!!

 

 

Slik som jeg ser det så bør da moderatorene tenke på å la folk fange oppmerksomheten siden det ikke alltid er så greit å ha problemet så lenge da.. Tenk dere hvis alle hadde et drønnkjedelig emnefelt for hva som var galt så ville nok INGEN ha sett noe serlig på det i forhold til å skrive "HJELP trengs her!! har problemer med å starte maskinen!!!" Slik som jeg ser det så er det ikke noe galt med å fange oppmerksomheten bittesyn da!! Husk dere vil tjene på at folk kan fange opp oppmerksomheten. Kan da si det at flere vil synes dette er et bra sted å få hjelp på. ---> dermed flere brukere og deretter større forum og vi kan da heve oss over mange skandinaviske forum da!!!

 

 

 

 

TENK STORT ;)

Endret av Dazem
Lenke til kommentar
Uprofesjonelle moderatorer? Ja, det var vel det eneste som var sant med det du skrev: Vi får ikke fem flate øre for å holde orden på dette forumet
Ja, men det betyr ikke at dere trenger å gjøre en dårlig jobb. Dere er tross alt frivillige, og dere kan trekke dere hvis dere føler dere inkompetente.
Hvem som modererer moderatorene? Forumstyret er øverste "klageorgan".
Er du med i "forumstyret"? Eller er det ikke noen form for hierarki i forumet?
Hva skrivefeil på et forum har med inkompetanse i forhold til rettningslinjene har å gjøre klarer jeg ikke helt å forstå.
Skriv saklig og bla bla bla så vil du bli tatt mer seriøst, står det i retningslinjene (med én "t"). Dette inkluderer vel skrivefeil? Så forresten en Netcom-reklame på bussen der det var en stygg å/og-feil... Den er lei.
Forøvrig så klarte du nå på en glimrende måte å dra inn nazisme i en tråd og samtidig påminne oss om at du ikke hadde fått den utestengelsen du skulle få.
Ikke vær smålig, Desertglow. Du er gammel nok til å heve deg over denslags. Hvis en kaller deg for en liten neonazi når det gjelder din moderering, tror du virkelig da at brukeren mener du har et negativt syn på jøder og andre "ikke-ariske" raser?
La oss doble det som var utgangspunktet og se om du klarer å lære deg rettningslinjene til neste gang. Dette er selvfølgelig ikke noe problem for deg siden du ikke liker dette forumet likevel.
Trodde dere gav advarsler o.l., jeg.

Go desertglow, må si jeg måtte smile litt når jeg leste

 

Forøvrig så klarte du nå på en glimrende måte å dra inn nazisme i en tråd og samtidig påminne oss om at du ikke hadde fått den utestengelsen du skulle få. La oss doble det som var utgangspunktet og se om du klarer å lære deg rettningslinjene til neste gang. Dette er selvfølgelig ikke noe problem for deg siden du ikke liker dette forumet likevel.

 

Mooorroo:p Helt riktig etter min mening. Det er nå så mange brukere på dette forumet at hvis ikke topicsene blir skrevet skikkelig blir det bare rot! Flere og flere signer opp her kun for å spørre om hjelp til en ting. Jeg sier ikke ALLE, men veldig mange av disse skriver "hva er galt med dataen min?". Er så LEI av slike topicer :grin:

Kan jo også hende de mener: "nerdete datafreaks dere har ikke noe annet å gjøre så si hva problemet mitt er!"

 

Des større del av problemet med maskinen man klarer å presse inn i topicen, des lettere er det for brukere å vite om de kan svare noe på det problemet..

Jeg syntes egentlig moderatorer gør en strålende jobb! Med så mange brukere her på dette forumet er det vel høyst nødvendig med litt streng dømming. Og frekke kommentarer er det mest svineaktige på dette forumet :p:

 

MVH

Tim

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...