pooka2 Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 (endret) Jeg skal prøve å forklare så lett som mulig, siden jeg ikke vet hva denne knappen heter, men det er altså den lille knappen på verktøylinja i hurtigstart båsen. når man trykker på den så legger alle programmene seg ned og desktop vises, skjønner? firkantet, hvit og litt blå hvis jeg ikke husker feil... noen som vet hvor jeg får tak i den igjen? har klart å miste den... hjelp... Endret 18. november 2003 av danna
Newbeee Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 (endret) Det er bare å åpne notepad, skrive inn: [shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Lagre som Show Desktop.scf i C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch. eller enklere, lagre den på skrivebordet og dra den dit du vil!!! pass på at du ikke lagrer som .txt fil. Endret 18. november 2003 av Newbeee
Newbeee Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Lagre som Show Desktop.scf i C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch. eller enklere, lagre den på skrivebordet og dra den dit du vil!!! pass på at du ikke lagrer som .txt fil. Show Desktop.scf
snole Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Hvis du trykker på "windows" knappen på tastaturet og trykker ned "d" tasten samtidig så skjer det noe magisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå