Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge siden er det siden du har hatt sex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 uker ish? Ble slutt med dama for litt over en måned siden, klarte på mirakuløst vis å få til sengs 2 jenter de 2 neste ukene deretter. Nå er det tørke derimot.

 

Helt vilt hvor mye man savner sex etter man først har hatt jevn tilgang på det..

Lenke til kommentar

Litt over 3 måneder. Litt for lenge spør du meg, men så har aldri one night stands vært min kopp te heller, så da blir det fort tørre perioder om man ikke har dame :p

Snart 3 måneder her nå ;) . Lenge, men men.... bedre det enn å ha sex med feile partnere :). Heller kvalitet, enn kvantitet ! :D Er kresen og det skal veldig mye til for at jeg blir tiltrukket nok til å orke å ønske sex med noen. Desverre.... Hadde jeg tatt meg til takke med hva som helst så hadde det vært en annen sak, men slik er det ikke. Heller resten av livet uten sex, enn sex med noen jeg ikke er tiltrukket av. 

Endret av heartlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke hatt sex på flere dager... Forhold kan dabbe skikkelig av etter noen år sammen.

Enig i det. Viktig å utfordre hverandre. I et tidligere årelangt forhold var vi veldig utsvevende. Hadde sex overalt og på alle mulige måter med alle mulige leketøy. Hun dro med jenter hjem fra byen et par ganger og forholdet vårt fløt lenge på at vi hadde et amazing sexliv. Savner ofte dette i dagens forhold men det er mange andre faktorer som også må stemme så jeg har måttet gire meg kraftig ned mens jeg håper forloveden en gang skal ønske høyere gir =) fingers crossed.

 

I mellomtiden er det vanskelig å takke nei til exens tilbuder men "he who waits...."?

 

Anonymous poster hash: be32a...270

Lenke til kommentar

Har sex relativt ofte (regner alt som skjer med en annen person som sex), men for et par år siden hadde jeg ikke hatt sex på 3-4 år selv om jeg var i et forhold. Det var ikke jeg som ikke ville, så det var ganske frustrerende år for min del..

 

Utrolig hvor godt og spennende sex kan være når man treffer den rette. Hun jeg er sammen med nå gjør ting med meg som jeg bare kunne drømme om tidligere  :)


Anonymous poster hash: 82aa1...9c2



Anonymous poster hash: 82aa1...9c2
Lenke til kommentar

Får et inntrykk at mange single har sex hele tiden selv om de er singel. Forstår ikke hvor dere finner de hotte attraktive deilige personene som dere vil ha sex med. Jeg er gjerne kresen. Leter ikke, men de som forsøker seg på meg er ikke akkurat de som jeg har lyst å ha sex med. ;)  Føler meg som en  unormal "nonne" som har gått 3 måneder uten sex ;) . Kjøper meg en DILDO!

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Det er fordi folk flest tar det de får, har blitt noe tøft det å skryte av sex i dagens samfunn... Er et stort samtale emne i mange vennekretser hvor mange sexpartnere man har. For min del bryr jeg meg ca 0% over om jeg har få eller mange partnere. Ingen interesse å følge samfunnet, samfunnet er nok ødelagt av ting man "må" gjøre for å være normal.

Lenke til kommentar

Det er fordi folk flest tar det de får, har blitt noe tøft det å skryte av sex i dagens samfunn... Er et stort samtale emne i mange vennekretser hvor mange sexpartnere man har. For min del bryr jeg meg ca 0% over om jeg har få eller mange partnere. Ingen interesse å følge samfunnet, samfunnet er nok ødelagt av ting man "må" gjøre for å være normal.

 

Ja det ser sånn ut. For jeg kan få sex om jeg vil. Men jeg tar ikke det jeg får. Dermed går jeg rundt uten sex i over tre måneder, og tipper at jeg kan gå uten sex i flere år om det så er. Men det er som sagt gjerne fordi : jeg er kresen. Men 3 måneder er ikke lenge egentlig..... Ingen kan si at det er så lenge...

 

Ser også at mange får forhold hele tiden. Men når jeg ser på mennene de velger, så er det menn jeg ikke føler tiltrekning til, og det er gjerne sånn at mange er mindre kresen, og tar det de får, for ellers går de evig alene sånn som jeg har begynt å gjøre ;)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

For å være litt off-topic så er det mye mer enn bare utseende man må lete etter i et annet menneske, dette er også en trend at alt som skal bety noe er størrelse på en penis eller hvor trent man er. Er veldig overfladisk men så er nå dette den tiden vi lever i desverre.

Enig. Det er sånn. Lett at det er om å gjøre å finne den kuleste mest populære kjekkasen. Og det blir jo egentlig bare feil. Men tiden vi er i, er ganske så overfladisk. Og det er egentlig tragisk at det er sånn.

Lenke til kommentar

For å være litt off-topic så er det mye mer enn bare utseende man må lete etter i et annet menneske, dette er også en trend at alt som skal bety noe er størrelse på en penis eller hvor trent man er. Er veldig overfladisk men så er nå dette den tiden vi lever i desverre.

 

Det kommer jo helt an på hva formålet med letingen er. Hvis jeg leter etter noen å bo sammen med og dele livet med så er det mer enn utseendet som teller, men hvis jeg leter etter noen å tømme meg i en kveld er det utseendet som er det viktigste.

 

Anonymous poster hash: 171d9...f9f

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...