Gå til innhold

Limitless, Milight, Applamp, EasyBulb og mere til


Anbefalte innlegg

 

du slipper å skrive dine egne skript for å holde rede på hvor mange timer lysene har vært på (life exptectancy)

Er dette egentlig en problemstilling? Du finner jo fort ut når de ikke lenger virker...

 

Litt rart at Hue ikke har en levetid lenger enn 15.000 timer, dog. Med 8 timers bruk hver dag blir det ikke mer enn litt over 5 år. Men man har sikkert mistet tellingen før den tid uansett... ;)

 

 

Jeg har tenkt det samme -- det er det jeg liker minst med Hue. Jeg betaler i utgangspunktet gjerne det Hue koster, men når andre LED-pærer er ratet 50.000 timer blir jeg litt skeptisk.

Dog går jo ikke LED slik glødepærer gjør, men lyset blir gradvis svakere, og mange av dem som skriver 50.000 timer på pærene har nok ganske vide normer for livsløp.

 

Jeg har noen Hue-pærer som står på døgnet rundt -- derfor vil jeg ha track på tiden slik at jeg kan bli sur dersom de går etter 7500 timer, men det er ikke så viktig. Viktigere er restore last state (som det for meg er helt uforståelig ikke er støttet out-of-the-box). Osram lightify har dette, men de har ikke åpen API, og selv om de har tunable white er nedre grense altfor høye 2700K. Man kan jo bruke lightify på en Hue bridge, men jeg antar man da må gi slipp på restore last state. (Korriger meg om jeg tar feil.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-A7VIlhBsZy

Kan bekrefte at Mi-light og easybulb går overens.

... som antatt.

:-)

 

Har noen testet noe rekkevidde på wifi-kontrolleren?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...