Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun vil ikke ha sex like ofte


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en kjæreste jeg har 10 mnd med på onsdag. I begynnelsen hadde vi mye sex, da bodde vi ikke sammen. Det var sånn; oi nå er det 10 minutter til jeg blir hentet, ta på en kondom og ta den inni meg. Men nå har det liksom dabbet av.. Skjedde vel egt for 2 mnders tid siden. Jeg sier jeg ønsker sex hver dag for min del. Og at jeg ikke kan få det er veldig akseptabelt. Jeg skal jo respektere henne, men hun sier annenhver/tredje dag. Og det synes jeg blir litt lite. Det har til slutt endt med at jeg går hele dagen å tenker; hmm. Får jeg mus i kveld? Jeg elsker henne jo veldig mye og jeg vet hun elsker meg. Hun har hatt litt problemer med soppinfeksjon og litt div plager der nede. Hun gikk 5 dager på behandling og da kunne vi ikke ha sex. Og da tenkte jeg; hmm. Nå skal jeg se om hun tar iniativet dagen hun er ferdig på behandling, for da må hun vel være gira på ett lite samleie? Men kvelden gikk og vi la oss, og rettfør vi sovnet spurte jeg; er det noengalt med meg? Hun: hva mener du? Nei?? Jeg: altså du har fått 5 dager uten å ha sex med meg nå og da må du vel være litt kåt? Hun: ja vi må ha det nå snart men føler bare ikke for det i kveld.

 

Altså.. Jeg kjører en helt ok bil, har ikke masse penger så vet hun ikke bruker meg akkurat, men hva er galt og hvordan kan vi få spritet det opp litt? Vi skal snart flytte og da beskrev hun hvordan "innflytningssexen" vår skulle være, noe jeg likte veldig godt. Hun tar som regel aldri iniativ, jeg spørr henne omtrent hver dag. Skulle ønske bare mens vi så film eller noe en kveld, at hun strøk nedover låret mitt og begynte å klå litt der nede eller la hånda mi på musa hennes .. :( hva tenker dere? Klem fra gutt 20 (hun er 18)

 

Anonymous poster hash: 80768...15d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, spenningen er borte. Her må det fiffes opp i hverdagen. er sexen en rutine-sak med de samme stillingene og begge vet når sexen skjer, så blir det kjedelig. 

At du presser henne og virker litt "desperat" vil ikke gjøre det bedre for deg heller (neida, du presser henne ikke, men likevel). Hun vil føle at du blir slitsom og det er starten på slutten av forholdet. Deretter kommer hun til å se etter andre alternativer om hun er en attraktiv jente. SÅ, her må du passe på. Jeg hadde det akkurat på samme måte med den forrige dama mi og det endte til slutt som det måtte ende.

Min løsning ble å finne ei dame som var mer aktiv i senga og som var mer kåt på daglig basis. Det er sant at ting går av seg selv i starten, men det er forskjell på damer og hvor mye sex de liker i hverdagen. Sorry, bro. 


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dette må du bare godta. Hvis kvinnen ikke vil, så vil hun ikke. Presser du henne til å gjøre noe hun ikke vil er det det samme som om du skulle ha voldtatt henne. Det vil du vel ikke?

Nå gikk du vel litt vel langt eller..greit å overdrive, men når ble voldtekt aktuelt? herregud..

Absolutt ikke. Definisjonen av voldtekt er jo at du har sex med noen som ikke vil.

Endret av Sas Kloten
Lenke til kommentar

 

Jøss. 10 minutter til du blir hentet...

Om det er noen som skal hente deg om ti minutter og du da tar på en kondom.... Vel da tror jeg du forlater ei utilfredsstilt jente igjen.... 

Der har du kanskje årsaken til at hun ikke gidder mer. Du gir henne vel ikke orgasmer hver gang dere har sex...

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

 

 

sex på 10 minutter i en slik situasjon handler først om spenning og ikke så mye om orgasme og å nyte sexen.

Lenke til kommentar

 

 

Dette må du bare godta. Hvis kvinnen ikke vil, så vil hun ikke. Presser du henne til å gjøre noe hun ikke vil er det det samme som om du skulle ha voldtatt henne. Det vil du vel ikke?

Nå gikk du vel litt vel langt eller..greit å overdrive, men når ble voldtekt aktuelt? herregud..

Absolutt ikke. Definisjonen av voldtekt er jo at du har sex med noen som ikke vil.

 

Han sier jo at han godtar at hun ikke vil ha sex hver dag, og kommer på forumet fordi han er frustert over situasjonen. Tror du han i det hele tatt har vurdert å voldta kjæresten sin? høres jo litt sykt ut å komme innpå den tanken i en slik situasjon imo.

Lenke til kommentar

 

 

 

Dette må du bare godta. Hvis kvinnen ikke vil, så vil hun ikke. Presser du henne til å gjøre noe hun ikke vil er det det samme som om du skulle ha voldtatt henne. Det vil du vel ikke?

Nå gikk du vel litt vel langt eller..greit å overdrive, men når ble voldtekt aktuelt? herregud..

Absolutt ikke. Definisjonen av voldtekt er jo at du har sex med noen som ikke vil.

 Tror du han i det hele tatt har vurdert å voldta kjæresten sin?

Det høres sånn ut, ja. Han påstår at han "godtar" å få ett nei, men på samme tid spørr han Diskusjon hvordan han kan forandre henne. Når han gjør det, er det åpenbart at han absolutt ikke godtar å få ett nei.

Endret av Sas Kloten
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dette må du bare godta. Hvis kvinnen ikke vil, så vil hun ikke. Presser du henne til å gjøre noe hun ikke vil er det det samme som om du skulle ha voldtatt henne. Det vil du vel ikke?

Nå gikk du vel litt vel langt eller..greit å overdrive, men når ble voldtekt aktuelt? herregud..

Absolutt ikke. Definisjonen av voldtekt er jo at du har sex med noen som ikke vil.

 Tror du han i det hele tatt har vurdert å voldta kjæresten sin?

Det høres sånn ut, ja. Han påstår at han "godtar" å få ett nei, men på samme tid spørr han Diskusjon hvordan han kan forandre henne. Når han gjør det, er det åpenbart at han absolutt ikke godtar å få ett nei.

 

Det virker på meg som om du ikke skjønner hvordan denne situasjonen/følelsen faktisk er. Jeg godtok selv å få et "nei" fra kjæresten min selv om jeg ville ha sex og var kåt. Dette skjedde flere ganger, men de fleste oppegående mennesker godtar faktisk et nei. Det er likevel frustrerende, når sex er en stor del av et hvert godt fungerende forhold. 

 

Han ser etter løsninger og svar på hvordan å løse situasjonen og tviler vel litt på om kjæresten er like investert i ham som hun var tidligere. 

Endret av insomeseriousproblems
Lenke til kommentar

 

 

Jøss. 10 minutter til du blir hentet...

Om det er noen som skal hente deg om ti minutter og du da tar på en kondom.... Vel da tror jeg du forlater ei utilfredsstilt jente igjen.... 

Der har du kanskje årsaken til at hun ikke gidder mer. Du gir henne vel ikke orgasmer hver gang dere har sex...

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

 

sex på 10 minutter i en slik situasjon handler først om spenning og ikke så mye om orgasme og å nyte sexen.

 

Har du prøvd å ha sex flere ganger uten orgasme over lengre tid?

 

da burde det ikke være noen bombe at hun ikke gidder dette tøvet mer... Hvis hun ikke får orgasmer...

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

Lenke til kommentar

Jeg gjetter på at 10 minuttersseansene ikke var standard, men kun et eksempel for å illustrere hvor enkelt og problemfritt sex var tidlgiere - til og med i en "stress-situasjon".

 

Uansett, ta deg mer tid med henne, og pass på å gi henne orgasmer. Bruk fingre og tunge og lek dere før dere har samleie. Jeg har for vane å gi jenta minst én orgasme før vi har sex, og hvis jeg kommer tidlig så fullfører jeg hennes orgasme med fingrene. Har bare fått skryt og aldri noe syt. Nå er selvfølgelig jenter også forskjellige. Noen kommer enklere enn andre, og noen har mer sexlyst enn andre.

 

Tipset står uansett: Ha fokus på hennes nytelse, ikke kun "å ha sex".



Anonymous poster hash: 97335...61b
Lenke til kommentar

Heisann. Jeg har en kjæreste jeg har 10 mnd med på onsdag. I begynnelsen hadde vi mye sex, da bodde vi ikke sammen. Det var sånn; oi nå er det 10 minutter til jeg blir hentet, ta på en kondom og ta den inni meg. Men nå har det liksom dabbet av.. Skjedde vel egt for 2 mnders tid siden. Jeg sier jeg ønsker sex hver dag for min del. Og at jeg ikke kan få det er veldig akseptabelt. Jeg skal jo respektere henne, men hun sier annenhver/tredje dag. Og det synes jeg blir litt lite. Det har til slutt endt med at jeg går hele dagen å tenker; hmm. Får jeg mus i kveld? Jeg elsker henne jo veldig mye og jeg vet hun elsker meg. Hun har hatt litt problemer med soppinfeksjon og litt div plager der nede. Hun gikk 5 dager på behandling og da kunne vi ikke ha sex. Og da tenkte jeg; hmm. Nå skal jeg se om hun tar iniativet dagen hun er ferdig på behandling, for da må hun vel være gira på ett lite samleie? Men kvelden gikk og vi la oss, og rettfør vi sovnet spurte jeg; er det noengalt med meg? Hun: hva mener du? Nei?? Jeg: altså du har fått 5 dager uten å ha sex med meg nå og da må du vel være litt kåt? Hun: ja vi må ha det nå snart men føler bare ikke for det i kveld.

 

Altså.. Jeg kjører en helt ok bil, har ikke masse penger så vet hun ikke bruker meg akkurat, men hva er galt og hvordan kan vi få spritet det opp litt? Vi skal snart flytte og da beskrev hun hvordan "innflytningssexen" vår skulle være, noe jeg likte veldig godt. Hun tar som regel aldri iniativ, jeg spørr henne omtrent hver dag. Skulle ønske bare mens vi så film eller noe en kveld, at hun strøk nedover låret mitt og begynte å klå litt der nede eller la hånda mi på musa hennes .. :( hva tenker dere? Klem fra gutt 20 (hun er 18)

 

Anonymous poster hash: 80768...15d

Jeg er sånn som ønsker sex hver dag..og helst flere ganger for dagen... . men folk er ulike. Jenter er som oftest mer sjenert til å ta intiativ. Hun venter gjerne at du skal gjøre det. Men snakk med henne om det. Sett deg ned og prat med henne om det, så begynner hun sikkert å forstå deg bedre. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Dette må du bare godta. Hvis kvinnen ikke vil, så vil hun ikke. Presser du henne til å gjøre noe hun ikke vil er det det samme som om du skulle ha voldtatt henne. Det vil du vel ikke?

Nå gikk du vel litt vel langt eller..greit å overdrive, men når ble voldtekt aktuelt? herregud..

 

 

Det er vel det de han ønsker velkommen hit ville gjort :)

 

 

Til TS: Dette er standard etter et års tid i forhold.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jøss. 10 minutter til du blir hentet...

Om det er noen som skal hente deg om ti minutter og du da tar på en kondom.... Vel da tror jeg du forlater ei utilfredsstilt jente igjen.... 

Der har du kanskje årsaken til at hun ikke gidder mer. Du gir henne vel ikke orgasmer hver gang dere har sex...

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

 

sex på 10 minutter i en slik situasjon handler først om spenning og ikke så mye om orgasme og å nyte sexen.

 

Har du prøvd å ha sex flere ganger uten orgasme over lengre tid?

 

da burde det ikke være noen bombe at hun ikke gidder dette tøvet mer... Hvis hun ikke får orgasmer...

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

 

Er du litt tilbakestående? Det er nok litt frekt å spørre om sånt, men når sa han at hun ikke fikk orgasme? når sa han at en "kjappis" var standaren i forholdet? 

 

Tror ikke du selv hadde gitt noen damer orgasme, selv om om du hadde hatt en vibrator festet på tunga.

Endret av insomeseriousproblems
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jøss. 10 minutter til du blir hentet...

Om det er noen som skal hente deg om ti minutter og du da tar på en kondom.... Vel da tror jeg du forlater ei utilfredsstilt jente igjen.... 

Der har du kanskje årsaken til at hun ikke gidder mer. Du gir henne vel ikke orgasmer hver gang dere har sex...

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

 

sex på 10 minutter i en slik situasjon handler først om spenning og ikke så mye om orgasme og å nyte sexen.

 

Har du prøvd å ha sex flere ganger uten orgasme over lengre tid?

 

da burde det ikke være noen bombe at hun ikke gidder dette tøvet mer... Hvis hun ikke får orgasmer...

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

 

Er du litt tilbakestående? Det er nok litt frekt å spørre om sånt, men når sa han at hun ikke fikk orgasme? når sa han at en "kjappis" var standaren i forholdet? 

 

Tror ikke du selv hadde gitt noen damer orgasme, selv om om du hadde hatt en vibrator festet på tunga.

 

Den som tror at jenter kommer på 10 minutter kjappiser, er nok den som er tilbakestående her..

 

Anonymous poster hash: 5b240...f62

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...