Gå til innhold

Vill, villere og villest: Her er «de alternative nettsidene» (Ekstra)


Anbefalte innlegg

 

 

Mja.. Ikke alt om 9/11 er bare teorier..

Godt poeng! Det er jo ganske brei einighet om at al-Qaeda sto bak!

På morgenen 11.september 2001, utførte 19 menn utstyrt med bokseåpnere styrt av en mann på dialyse fra ei gråtte halve jorda unna ved hjelp av en satellittelefon og bærbar PC det mest sofistikerte angrepet på verdens mest beskytta luftrom, tok kontroll over passasjerene og de militærtrente pilotene på ikke mindre enn 4 kommersielle flygninger før de fløy i ca en time på feil kurs og inn og ut av radar, uten å bli oppsøkt av jagerfly, til tross for lignende situasjoner fra 2000-2001 hvor over 60 andre mulige kapringer ble konfrontert med jagerfly.

 

Disse sterkt religiøse mennen, drakk alkohol, sniffet kokain og gikk på strippeklubb greide tilsynelatende å rive ned 3 bygg med 2 fly i NYC, mens piloten som ikke greide å kontrollere et småfly presterte å ta en meget avansert banking på 330 grader og nedstigning på 8 000 fot, før han traff analyseavdelingen til Forsvarsdepartementet hvor Donald Rumsfeld bare dager tidligere hadde annonsert de savnet over 2.3 trillioner dollar fra budsjettet.

 

Samtidig var det flere militære øvelser som foregikk denne dagen som innebar nettopp kapringer og fly som styrtet inn i bygninger og jagerfly ble fløyet bort fra basene sine på østkysten.

 

Det er funnet sprengstoff i støvet fra bygningene i NYC og har blitt konfrontert av flere uavhengige forskere og ingeniører.

 

De har funnet flere pass og lignende fra "kaprerne" på bakken i NYC, men ingen svarte bokser fra flyene.

 

Usama Bin Laden ble "skutt og drept" bare dager før presidentvalget.

 

Dette er samme gjengen som også invaderte Irak fordi de hadde masseødeleggelsesvåpen - hvor er disse?

 

Samme gjengen som også presenterte et forslag til president Kennedy i 1962 om å sprenge et amerikansk rutefly over Cubansk farvann og diverse ymse for å invadere Cuba.

 

Det er sikkert flere som har sett filmen "United 93", som forøvrig er en god film, uavhengig av att det faktisk ikke fantes en eneste del av flyet igjen etter at det ble styrtet i bakken av passasjerene i Pennsylvania etter at flere av passasjerene hadde ringt sine kjære og luftfartsmyndighetene, uten å bli konfrontert av jagerfly de heller.

 

 

Og man finner det man leter etter, sier de...

 

De fleste kjenner kanskje til Joseph Goebbels som var Hitlers propagandaminister,

ref hans kloke ord: "If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it"

Det var jo ingen Tysker som trodde det fantes konsentrasjonsleire heller. 

Her var det mange feil, Joachim, men jeg nøyer meg med å påpeke én: Har du noen som helst idé om hvor mange penger 2,3 trillioner dollar er? Det er mer penger enn det finnes i hele verdensøkonomien. USAs forsvarsbudsjett har aldri vært på mer enn 750 milliarder dollar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her var det mange feil, Joachim, men jeg nøyer meg med å påpeke én: Har du noen som helst idé om hvor mange penger 2,3 trillioner dollar er? Det er mer penger enn det finnes i hele verdensøkonomien. USAs forsvarsbudsjett har aldri vært på mer enn 750 milliarder dollar.

 

 

Ref CBS News

 

Nå kan jeg tenke meg at det ikke er snakk om ett budsjettår, men over en periode på sikkert flere tiår. Det er ikke snakk om penger heller, men verdier (utstyr osv). Leste også i en artikkel jeg ikke finner igjen nå att de savnet enda mer penger far 2004-2011 som de ikke kunne vise hva de var brukt til. Dårlig internkontroll og dårlige IT-systemer har fått skylden for dette, men det er fortsatt ganske store verdier de ikke vet noe som helst om. 

 

Å ha verdens største militære og forsvar som USofA har så selvsagt kan en gjøre brølere, men 2,3 trillioner dollar? Selv på 30 år er det mye penger i året som "går ut i lufta" synes jeg da. 

 

Poengter gjerne flere uenigheter :) 

Lenke til kommentar

Ein norsk trillion (10^18) er ein million gongar større enn ein amerikansk trillion (10^12). Det norske namnet på talet 10^12 er ein billion, altså 1000 milliardar. Det som på amerikansk heiter "2.3 trillion dollars" tilsvarar altså 2300 milliardar, som er i same størrelsesorden som militærbudsjettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er noe av det mer useriøse jeg har sett fra denne kanten. Med den naive norske mainstreampressen kan jeg forstå at mange fremdeles tror på den offisielle 9/11 konspirasjonsteorien - men er den sann? Neppe! De tre tårn ble sprengt. Her en god dokumentarfilm om temaet:

Incontrovertible - New 9/11 Documentary by Tony Rooke

 

Når det gjelder Tjomlids forhold til industri og industriprodukter er det påfallende at han er så ukritisk til mange produkter som utgjør en reell helserisiko. GMO, vaksiner og giftige kjemikalier som brukes i landbruket er noen slike eksempler.

Mer om det bl.a. her:

 

Monsanto.NO

Uavhengig journalistikk for folket - Hva ønsker du? Demokrati eller lobbykrati?

http://www.monsanto.no/index.php/no/

 

Om Vaksineaksjonen står det her bl.a.:

"...Men informasjonen de sprer anses av de fleste innen helsesektoren å være direkte skadelig..."

 

Jasså... stemmer det? Flere av hovedaktørene der inne har svært mye kunnskap om vaksiner. Kunnskap som mainstream presse og mange leger unnlater å informere om. Hvis du tror alt er bra med vaksiner, har du nok enten sittet litt for mye foran de betalte nyhetskanalene. Vaksineaksjonen anbefales på det sterkeste.

 

Tjomlid er faglig svak, naiv og er samtidig en "militant" skeptiker som ikke skyr noen knep for å gjøre seg selv "lesbar".

 

Her et par nettsteder som står for det diametralt motsatte av naivismen og det politisk korrekte visvasset som er blitt Tjomlids varemerke:

 

http://steigan.no/

 

http://thebeam.org/

 

Og NaturalNews nettsiden, den er bra den. Her en annen nettside som er verdt å besøke:

http://www.globalresearch.ca/

 

Når det gjelder konspirasjoner, ser det visst ut som at Tjomlid har gått glipp av det meste av historiske fakta. Her noe både Tjomlid og andre kan ha godt av å se:

 

Dr. Daniele Ganser Most wars are resource wars based on False Flags

https://www.youtube.com/watch?v=_EqFtAlFKuI

Lenke til kommentar

Dette er noe av det mer useriøse jeg har sett fra denne kanten. Med den naive norske mainstreampressen kan jeg forstå at mange fremdeles tror på den offisielle 9/11 konspirasjonsteorien - men er den sann? Neppe! De tre tårn ble sprengt. Her en god dokumentarfilm om temaet:

Incontrovertible - New 9/11 Documentary by Tony Rooke

 

Jeg ser denne nå. Faktisk ikke sett den før. For dere ikke-konspiratører så kan dere se de første 7 minuttene og gjerne gi oss en forklaring :) 

 

Sett "September Clues"? Den er litt rotete og går litt fort i svingene, men den setter selve medieproduksjonen og dekningen av hendelsen i søkelyset. Selve er jeg litt mer skeptisk til dette, men de har noen ganske gode poeng til tider. Så har vi jo det berømte "nose-out-in shotet" "September Clues" ser mye på

NOSE-IN%20NOSE-OUT%201.gif

 

Og etter siste frame i denne GIF-en ble samtlige live-sendinger og klipp som finnes i ettertid fade to black - altså, vi ser flyet "kræsje inn i tårnet" og nesen komme inntakt ut igjen på andre siden, så går bildet i svart i x antall frames på alle TV-kanaler, før vi så får se eksplosjonen. En kan også høre en pipelyd på alle TV-kanaler x antall sekunder før "flyet går inn i tårnet".

Lenke til kommentar

 

For dere ikke-konspiratører så kan dere se de første 7 minuttene og gjerne gi oss en forklaring :)

OK. Menneskeleg feil. Ferdig arbeid.

 

 

Menneskelig feil, neppe. Hvordan kunne de vite at det var WTC7 som var neste bygg til å kollapse? Var det noen indikasjoner på det? Nei. Andre WTC-bygg som sto nærmere og rett under tårnene fikk eksteriøret revet av, men selve stålskjelettet m.m sto fortsatt igjen, til tross for å ha fått hundrevis av tonn byggningsmasse fra 500 meter over seg.  

 

Hva tenker der egentlig når dere ser WTC7 falle? Ser det naturlig ut for dere at det er slik et bygg som har brent i 6-7 timer kollapser? Rett ned i sitt eget fotavtrykk i nærmest fritt fall uten motstand (til og med rapporten dere motbeviser alt vi tvilende sier fra NIST sier også WTC7 falt x antall meter i fritt fall, uten motstand altså. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...