Gå til innhold

Opera


Anbefalte innlegg

Ok dette har vært diskutert tidligere men jeg trenger et tips:

 

Etter en liten"ulykke" så måtte jeg formatere minnekortet mitt, da forsvant opera.

Ut på nett, laste ned en ny, inn på telefon med den nye, endte opp med en 14 dagers demoversjon. Skal du registrere denne koster det 25 euro. I mine øyne så har vi allerede betalt for en lisens og jeg har ikke tenkt til å betale for en til.

Er det noen som har prøvd å kontakte Nokia eller Opera for å få tak i lisensnøkkelen? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opera kan ikke hjelpe med dette. De ber alle kontakte Nokia service. Har samme problem som deg. Fikk ny 6600, men fikk beholde minnekortet mitt fordi jeg hadde masse stæsj lagret på minnekortet. Opera er låst til imei nummer på telefonen så da må Nokia service ordne det for deg. Men ikke alle nokia verksteder som vet om dette, eller har blitt opplyst om dette. Syns at dette suger, og at Opera burde gjøre noe med dette problemet. Det kan da ikke være så vanskelig å gi registrerings kode til de som trenger det og som har rett til å få det.

Lenke til kommentar
Ok dette har vært diskutert tidligere men jeg trenger et tips:

 

Etter en liten"ulykke" så måtte jeg formatere minnekortet mitt, da forsvant opera.

Ut på nett, laste ned en ny, inn på telefon med den nye, endte opp med en 14 dagers demoversjon. Skal du registrere denne koster det 25 euro. I mine øyne så har vi allerede betalt for en lisens og jeg har ikke tenkt til å betale for en til.

Er det noen som har prøvd å kontakte Nokia eller Opera for å få tak i lisensnøkkelen? Hvordan gikk det?

Hei

 

Hvordan gikk du frem for å få tak i Opera til 6600 på Opera sine sider?

 

Er den linken som heter 6600 European?Er det riktig at den er på 0,7 mb?

Lenke til kommentar
Er den linken som heter 6600 European?Er det riktig at den er på 0,7 mb?

Ja det er det:

 

http://www.opera.com/download/index.dml?pl...mbian&man=Nokia

 

men du får bare en 14 dagers demo. Har kontaktet Culb Nokia helpdesk. Nytter ikke ringe rett til Nokia(nesten 11 kr/min) da kan jeg jo like gjerne kjøpe en lisens.

Club Nokia skulle ringe meg i morgen, så får vi se hvordan det gikk.

Lenke til kommentar

Hehe... leste posten din nå. Ice sendte meg en PM med email til en fyr som ordner opp. Det er ikke Ice som fikser problemet. Forklaringen jeg fikk var at de ikke kan gå ut med email og sånt for da kommer jo alle og sender mail og skal ha kode, og da sier det seg sjøl at det kommer til å bli misbrukt. Og det er noe de ikke vil ha noe av. Det er faktisk Nokia som er litt etter skjema sa han fyren til meg. Jepp, de trenger IMEI for at du skal få kode. De svarer veldig kjapt på mail. Et par min etter at jeg sendte mail så fikk jeg svar, så servicen er bra. :yes:

Lenke til kommentar

"ulykke" eller ei, du slettet jo programmet, burde jo vite at formatering sletter alt..

 

Uansett, syns ikke du burde får noen registreringskode for Opera nå. Du burde jo betale for det om du vil bruke det. Kan ikke rushe til opera for å få koden for noe som du egentlig ikke har rett på. Du hadde et program som var registert, da burde du ikke slette det om du har planer om å bruke det lengre..

 

Eulogy sin sak, den er en helt annen.

Lenke til kommentar
"ulykke" eller ei, du slettet jo programmet, burde jo vite at formatering sletter alt..

 

Uansett, syns ikke du burde får noen registreringskode for Opera nå. Du burde jo betale for det om du vil bruke det. Kan ikke rushe til opera for å få koden for noe som du egentlig ikke har rett på. Du hadde et program som var registert, da burde du ikke slette det om du har planer om å bruke det lengre..

 

Eulogy sin sak, den er en helt annen.

hmmm ikke helt enig med deg der gitt. Hva om datamaskinen din kræsjer nå.... eller nå :-) . Og så får du beskjed om at du må kjøpe windows på nytt fordi du har oem utgave ?!?!. Rimelig kjipt å punge ut med 4000 ,- fordi datamaskinen kræsjet.

 

Eller er det greit, siden det helt sikkert var din skyld at den kræsjet fordi du la inn en usertifisert windows driver...... *grin*

Lenke til kommentar
Hvor på Opera er jeg må registere meg for å få den koden som jeg trenger for å slippe å betale en ny lisens for Opera på 6600?Jeg finner noe forum der.

 

:-)

Du må registrere deg slik at du kan skrive på forumet. Du får leite litt så finner du det. Kan ikke forklare deg alt her i verden. Og du får ikke en kode ved bare å registrere deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...