Gå til innhold

Løsning på flyktningekvoten - Afrikaanere


Ateist

Anbefalte innlegg

...men, er det ikke slik at sosialistene ikke liker at man setter svake grupper opp mot hverandre? Boere trenger da hjelp, på samme måte som syrerne gjør det - selv om det er noe større risiko for en syrer å bli drept.

 

(nå er jeg egentlig liberalist og mener at disse får klare seg på frivillighet eller egne midler, men når vi først har et sosialdemokrati velger jeg å akseptere det systemet i denne saken).

Hvilke boere trenger hjelp, og hva trenger de hjelp til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sheasy liker å rope rasist hvis man ikke vil ta i mot folk fra midtøsten, folk som kunne passet inn i samfunnet derimot er ikke verdt noe i følge Sheasy.

Hvem har jeg kalt rasist bare fordi de ikke vil ta i mot folk fra Midtøsten, og hvem er det jeg mener ikke er mye verdt? Direkte sitat, takk. Jeg holder ikke pusten, for du er ikke særlig flink til å følge opp påstandene dine. Det er denne tråden enda et eksempel på.

 

Nei, vet du hva. Jeg hopper over ventingen, du kan ikke dokumentere det du sier uansett: Hvorfor lyver du?

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

 

...men, er det ikke slik at sosialistene ikke liker at man setter svake grupper opp mot hverandre? Boere trenger da hjelp, på samme måte som syrerne gjør det - selv om det er noe større risiko for en syrer å bli drept.

 

(nå er jeg egentlig liberalist og mener at disse får klare seg på frivillighet eller egne midler, men når vi først har et sosialdemokrati velger jeg å akseptere det systemet i denne saken).

Hvilke boere trenger hjelp, og hva trenger de hjelp til?

 

Dette blir som å spørre "hvilke syrere trenger hjelp, og hva trenger de hjelp til?" Svarene er nok rimelig sammenlignbare.

Lenke til kommentar

Dette blir som å spørre "hvilke syrere trenger hjelp, og hva trenger de hjelp til?" Svarene er nok rimelig sammenlignbare.

Ok. De syrerne som trenger hjelp er de som har flyktet fra hjemmene sine pga. borgerkrig, og som enten befinner seg i flyktningleier, har søkt asyl eller er på vei for å søke asyl. Din tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...