Gå til innhold

Hvem har mest ekstrem luftkjøling?

DraZeN

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 80mm Sunbeam i front, 2 80mm Sunon i baken, en Papst 120mm i døra, en Papst 92mm i toppen, 80mm og 92mm Titan i PSU, Delta 80mm på CPU, Revoltek lysende blå greie på GPU, papst 50mm på chipsett, Rheobus til kab-vifter og W-force på Deltaen. 12 vifter totalt. En anelse annoying på full guffe jah... Greier da under 40 grader load på CPU med 21 grader romtemp. Sitter nå med 35.5 grader surfetemp, behagelig støy og 20 grader i rommet. Og ja, jeg måler direkte på CPU kjernen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

230volts rittal vifter er tingen..de blåser som søren og bråker ikke all verden..

de er beregnet på tavler(type el) og fåes i de fleste størrelser :-)

Skrevet
Har ikke noe sted å legge ut bildene........

Send bildene til meg på mail så skal jeg legge dem opp på nett! Shapz_D @hotmail.com

And here the nice little thing is :pvillvifte.jpg

Skrevet

Hehe, tøft!

Var det det du skulle ha ei stor kjøleribbe til? Trur ikkje det kjem til å fungere så godt om du ikkje tvingar lufta gjennom ribba ved hjelp av ein funnel da lufta ellers vil ta lettaste veg rundt ribba.. Men som sagt.. Om du klarer å tvinge lufta gjennom ribba på et vis så....

Skrevet

Det blåser ganske mye inni kabinettet så en stor ribbe vil vært moro å prøvd. Det tuffe er at den bråker ikke mer en cpu vifta fra glacelteck.

Sitter med planer om å lage en luftkanal inn mot cpu og ribba.

Prøve å tenke litt lurt først bare....

Skrevet

Har ikke noe bilde av kjølinga, men jeg kan fortelle at jeg har 3kabinettvifter, og CPU`en min er på 25 grader! Med dette har jeg bevist at man ikke trenger en hel lufthavn i dataen, sålenge det er bra vifter man har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...