akelbo Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Snø og kulde byr på nye utfordringer i bybyggerspillets neste utvidelse.Nå blir det vinter i Cities: Skylines
schnoog Skrevet 20. januar 2016 Skrevet 20. januar 2016 Hvor blir det av ps4 versjonen av cities skylines ?
Exorsisimus Skrevet 21. januar 2016 Skrevet 21. januar 2016 Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Endelig! Jeg er ihuga fan av slike spill, og spiller fortsatt eksempelvis Anno 2070 mye. Cities: Skylines har jeg bruket over 1K timer på, og finner stadig nye "ting og tang", siden jeg er litt "tungnem". Håper det ikke drøyer for lenge ut i 2016
Gjest Slettet+241541 Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Ble veldig glad da jeg hørte om denne utvidelsen. Det eneste som er litt synd, er at det blir egne vinter-kart, på lik linje med de andre kart-typene i spillet. Du vil med andre ord ikke få både sommer- og vintersesong på samme kart. Du må velge. Regner med at de har gjort dette pga de ekstra tingene man må passe på om vinteren, som brøyting og varme/strømforbruk.
007CD Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Endelig får innbyggerne bruk for 4 hjulsdriften på Skylinene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå