Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

oralsex vs vanlig sex


Anbefalte innlegg

 

I min verden er oralsex en del av vanlig sex, så det er plent umulig å svare på.

 

Om spørsmålet er oral vs. samleie, så varierer det. Noen ganger er oral best, noen ganger samleie. Kommer an på partner og situasjon.

Jeg har vært sammen med en som kun ville gjøre alt annet enn oralsex. Jo jeg utførte oralsex på han men han utførte aldri oralsex. Og det forsto jeg ikke. For jeg har alltid hørt at jeg smaker godt og jeg er hygenisk og dusjer hver dag. Men vet ikke hvorfor det var sånn. Kanskje noen menn ikke liker oral?

Har vanskelig for å tro en mann som sier han ikke liker å få kuken behandla av en deilig munn;)

Er nok mer vanlig at menn er for egoistiske til å utføre munnsex på jenter. Noen tenker nok også at det ikke er mandig nok samt. Samtidig er det noen jenter som har en uheldig bakteriedlora som gjør at de lukter ille.

 

For meg er oralsex en klar favoritt men musa er fortsatt deilig ;)

 

 

Anonymous poster hash: 68f8a...2ac

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

I min verden er oralsex en del av vanlig sex, så det er plent umulig å svare på.

 

Om spørsmålet er oral vs. samleie, så varierer det. Noen ganger er oral best, noen ganger samleie. Kommer an på partner og situasjon.

Jeg har vært sammen med en som kun ville gjøre alt annet enn oralsex. Jo jeg utførte oralsex på han men han utførte aldri oralsex. Og det forsto jeg ikke. For jeg har alltid hørt at jeg smaker godt og jeg er hygenisk og dusjer hver dag. Men vet ikke hvorfor det var sånn. Kanskje noen menn ikke liker oral?

Har vanskelig for å tro en mann som sier han ikke liker å få kuken behandla av en deilig munn;)

Er nok mer vanlig at menn er for egoistiske til å utføre munnsex på jenter. Noen tenker nok også at det ikke er mandig nok samt. Samtidig er det noen jenter som har en uheldig bakteriedlora som gjør at de lukter ille.

 

For meg er oralsex en klar favoritt men musa er fortsatt deilig ;)

 

 

Anonymous poster hash: 68f8a...2ac

 

Ja siste mannen jeg var med sugde jeg, men han slikket ikke meg. Årsaken til at han ikke slikket meg skulle jeg ha likt å visst. Men jeg ville ikke plage han med å spørre. Men jeg har alltid hørt at jeg lukter og smaker ekstremt godt og helt himmelsk sies det, så derfor forsto jeg ikke hvorfor han ikke likte det. ;) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg synes nå den deiligste stillingen er når dama korsfester meg opp ned mens hun sparker meg drithardt i pungen gjentatte ganger, det også liker jeg godt å ligge på strekkbenken å bli strammet strukket skikkelig ut mens dama bruker penispumpe på meg.

 

Jeg vet ikke helt hvilken av kategoriene disse tingene går under.

Lenke til kommentar

Hahahaha. Det deiligste jeg vet er å bli dominert og herset med sexuellt ;). Sexuellt sett er jeg en som liker å bli fratatt kontrollen. Hehe pus som på bildet haha. Værste var at jeg i går natt drømte om at jeg hadde funnet en pus som egentlig var en babytiger. Så snart forandres imaget mitt her inne ;)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg skjønner ikke en damn shit av denne tråden.

*forklare*

 

Vil du ha tissen hans inni tissen din, eller vil du heller at han kysser og slikker på tissen din? Eventuelt at du sutter og slikker på tissen hans.

 

Var det pedagogisk nok?

Lenke til kommentar

Oralsex. Har hatt helt fantastisk sex i mange timer der det ikke var noe "vanlig sex", og det var helt fantastisk. Synes ofte at når man kun har "vanlig sex" så blir det veldig rutine som kan bli kjedelig... at mannen ikke gidder å gjøre mer for han får jo nytelse av at ting går ut og inn, og da er jo alt bra?!

Har også tatt HPV-vaksine, så akkurat den strupekreften er ikke min største bekymring, men det er jo selvfølgelig ting man skal passe seg for. Ikke gå rundt og ta alt i munnen. 

Lenke til kommentar

Oralsex. Har hatt helt fantastisk sex i mange timer der det ikke var noe "vanlig sex", og det var helt fantastisk. Synes ofte at når man kun har "vanlig sex" så blir det veldig rutine som kan bli kjedelig... at mannen ikke gidder å gjøre mer for han får jo nytelse av at ting går ut og inn, og da er jo alt bra?!

 

Har også tatt HPV-vaksine, så akkurat den strupekreften er ikke min største bekymring, men det er jo selvfølgelig ting man skal passe seg for. Ikke gå rundt og ta alt i munnen. 

HPV vaksinen er smart å ta. Jeg har ikke tatt den, men vet ikke om det er noe alle kan ta. Ja, fysj.. jeg bør gjerne være mer forsiktig med det med suging...Kan man få strupekreft av det så høres ikke det bra ut, men samtidig... er det lett å tenke at man ikke får det. Det er farlig å leve i seg selv. Men skulle man få det... så er det tragisk... 

Lenke til kommentar

 

Oralsex. Har hatt helt fantastisk sex i mange timer der det ikke var noe "vanlig sex", og det var helt fantastisk. Synes ofte at når man kun har "vanlig sex" så blir det veldig rutine som kan bli kjedelig... at mannen ikke gidder å gjøre mer for han får jo nytelse av at ting går ut og inn, og da er jo alt bra?!

 

Har også tatt HPV-vaksine, så akkurat den strupekreften er ikke min største bekymring, men det er jo selvfølgelig ting man skal passe seg for. Ikke gå rundt og ta alt i munnen. 

HPV vaksinen er smart å ta. Jeg har ikke tatt den, men vet ikke om det er noe alle kan ta. Ja, fysj.. jeg bør gjerne være mer forsiktig med det med suging...Kan man få strupekreft av det så høres ikke det bra ut, men samtidig... er det lett å tenke at man ikke får det. Det er farlig å leve i seg selv. Men skulle man få det... så er det tragisk... 

 

Alle kan ta den, men de fleste voksne må betale for den. Kvinner under 25 skal få den gratis fra høsten. Jeg ble ferdig med siste dose i dag og har betalt sånn 3500 til sammen.

Lenke til kommentar

Hahahaha. Det deiligste jeg vet er å bli dominert og herset med sexuellt ;). Sexuellt sett er jeg en som liker å bli fratatt kontrollen. Hehe pus som på bildet haha. Værste var at jeg i går natt drømte om at jeg hadde funnet en pus som egentlig var en babytiger. Så snart forandres imaget mitt her inne ;)

Kan du beskrive det nærmere? 

 

hva legger du i å bli dominert og herset med? 

 

Jeg lurer fordi den forrige dama mi var på samme måte. Det jeg selv legger i det er: å snakke dirty til henne. at hun er min lille jente og at hun skal gjøre alt jeg sier uten spørsmål. Være hardhendt med henne, rive av henne klærne og gjøre med henne akkurat det som faller meg inn uten be om lov (med forbehold ofc). dytte hun ned i senga, holde armene hennes fast, rive hun i håret, holde hun  for munnen, choke hun, binde hun fast etc. 

 

er det mest dirty talk eller er det manhandling eller en blanding?

 

Aldri heeeeelt skjønt akkurat hva damer er ute etter her, men føler jeg er i nærheten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...