Kultom Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 går det emd hotmail konto i vanlige mail programmer som Opera, og Kmail i linux? I så fall hvordan? Og har noen pop3 og smtp Urlne?
lavizh Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Opprett en Hotmail-konto om nødvendig. Logg på Hotmail. Klikk POP Mail, under Services på navigasjonsfeltet til venstre. I den første POP Account-delen bruker du følgende informasjon: I POP Server Name, skriver du inn pop3.email.msn.com. I POP User Name, skriver du inn medlems-IDen (første delen av e-postadressen) I POP User Password, skriver du inn passordet for MSN Internet Access. Velg et symbol (New Mail Indicator) som skal indikere nye e-postmeldinger. Hvis du bruker et unikt symbol for hver POP-konto, er det lettere å se hvilken konto meldingen kommer fra, i Hotmail-innboksen. Merk av for Leave messages on POP server hvis du vil beholde en kopi av POP-post på POP-serveren. hvis du ikke merker av for dette alternativet, kan du ikke lese e-posten fra MSN Internet Access i Outlook Express. Klikk OK. blablabla ... prøv ihvertfall!
kalkulatoren Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Noen som har fått dette til å funger i programmer utenom windows outlock? Eller er dette noe en må betale for eller hva? Jeg får ikke det til å fungere, ikke at jeg bruker hotmail til vanlig..
superdigg Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Jeg har brukt et program som heter Hotmail Popper. Helt gratis, helt genialt. Du finner det her: http://www.boolean.ca/hotpop/ Ekstremt enkelt å sette opp er det også. - Bare husk at hvis du skal bruke det sammen med M2 (Opera) så sett ei hake ved Opera compatibility.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå