Gå til innhold

Photoshop, Vanskelig?


Anbefalte innlegg

hvorfor i ....... åpner du denne posten da? like godt lavære...

 

Jeg tror ikke ps kunskapene dine er noe særlig å vite heller  :!:

Å takk hei!!!

 

1. jeg åpner denne posten fordi det i utgangspunktet var en svært interresant post før du kom og ødela den med den sammy reklamen din.

 

2. Du tror vel ikke det... NEIVELL! Hvem i hompatut har bedt deg om å kommentere mine ps-kunnskaper? Hvorfor er det relevant? Og igjen, du vet ikke en DRITT om mine ps-skills. Fyflate nå er det på tide at du slutter å tro at du er så j*kla interresant.

 

*bank bank*

 

Du er IKKE "all that."

 

EDIT: Hvorfor skal jeg bevise noe for DEG? Hvorfor er det i det hele tatt relevant om jeg er god eller dårlig i PS?

Hva er gærnt med reklamene mine? De andre driver å poster sida sine her

like godt poste psd'ene mine her?

 

Må si at jeg lukter sjalusi fra deg HalTan...

 

Hvis det ikke er det, så lavære å poste videre... :nice:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:nice: kan du holde for deg selv, for det var bare idiotisk.

 

Poenget er at man IKKE skal reklamere her på forumet, av meget opplagte grunner, VI VIL IKKE HA REKLAME. De som vil se dine arbeider oppsøker dine arbeider. Om noen poster en side for konstruktiv kritikk er det HELT relevant, da er det snakk om at man ber om hjelp. Du har ikke bedt om hjelp eller tips, du har bare vært forbanna opptatt av å vise hvor flink du er (mener at du er). Sier ikke at du er dårlig, har aldri sagt det, sier bare at det er uinterresant uansett og at jeg ærlig talt ikke bryr meg.

 

Nei det lukter så absolutt ikke sjalusi, muligens litt medfølelese. Jeg syntes det er rett ut trist hvordan du tror du er så fantastisk og enda verre hvordan du så absolutt skal vise deg frem. Ett eksempel er posten med, "ååå siden min er så grafisk, så får jeg ikke jobb! Buhuhuhu", og din generelle, jeg er bedre en deg-holdning. KVALMT, rett ut kvalmt.

 

Om du søker etter folk som virkelig kan sakene sine syntes jeg du skal stikke innom http://www.storedyret.com

 

Hvis det ikke er det, så lavære å poste videre...

 

Du mener jeg skulle ha holdt kjeft og la deg slippe unna med pisspreiket ditt? Tror ikke det nei. PLEASE hold deg på et saklig nivå.

Lenke til kommentar

Haltan... kom deg vekk... Ja jeg trur jeg er god... Men jeg har ikke kommet hit og sagt at jeg slår hvem som helst på dette forumet heller? Jeg har ikke undervurdert siden til andre når de har spurt om hve folk synes om sidene sine i mot setning til deg, du har til og med ikke en side å vise frem, og ja jeg trur jeg er flere ganger så god som deg, har du et prob mot meg så vis at du er bedre enn meg grafisk, ikke bjeff som ei bikkje!

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
Men jeg har ikke kommet hit og sagt at jeg slår hvem som helst på dette forumet heller?

Jo, det har du.

Du har understreket det at du er "best av alle" siden du kom hit.

 

EDIT: Og ikke begynn med den "bevisføringen" din nå igjen!

Endret av PT
Lenke til kommentar
Haltan... kom deg vekk... Ja jeg trur jeg er god... Men jeg har ikke kommet hit og sagt at jeg slår hvem som helst på dette forumet heller? Jeg har ikke undervurdert siden til andre når de har spurt om hve folk synes om sidene sine i mot setning til deg, du har til og med ikke en side å vise frem, og ja jeg trur jeg er flere ganger så god som deg, har du et prob mot meg så vis at du er bedre enn meg grafisk, ikke bjeff som ei bikkje!

HVEM er det som bjeffer? HVEM er det som er høy på pæra? Se litt rundt deg, lær deg litt folkeskikk, slutt å tro du er så fantastisk.

 

SOM SAGT:

 

Det er TOTALT IRRELEVANT (!!!!) hvem som er gode/dårlige i PS, eller grafisk generellt! TOTALT IRRELEVANT! TOTALT IRRELEVANT!!! TOTALT IRRELEVANT!!! (fått det med deg nå?)

 

Dette tar oss til neste punkt: HAR jeg kommet med noe annet en konstruktiv kritikk? Tror ikke det nei. det at jeg for øyeblikket ikke har noen side å vise frem burde ikke være så viktig, alle (uansett erfaring) er i stand til å gi sitt synspunkt på en side.

 

Og så neste punkt:

 

HVORFOR Å HVOFOR skal jeg bevise at jeg er bedre en deg grafisk( som jeg aldri har sagt)? Hva har det med det faktum at jeg ikke liker din selvreklamering å gjøre? FORTELL MEG DET! Dessuten minner jeg igjen på at du ikke vet en dritt om meg og at hvor god jeg er grafisk er uinterresant/irrelevant i denne saken. Den dagen jeg kommer og sier jeg er bedre en deg, DA er det relevant. Denne saken handler IKKE om det, så slutt å bruk det som argument. MEN, siden du først har brakt det på bane: Den loveboxen der --> STYGG.

 

Sagt det før, sier det igjen: Hold deg til temaetm ikke vær så forbanna overlegen og kanskje, KANSKJE du kan få tilbake en smule respekt.

Lenke til kommentar
Har dere noe i mot at jeg er bedre eller?  :wow:

 

Dere får meg til å virke virkelig god  :grin:

Og DER la du selve egget, du driter deg ut.

 

Du har tydeligvis ikke noe på dette forumet å gjøre. pell deg til storedyret og fortell alle der at du er best i verden.

Nå "pisser du meg off" Din ynkelige lille dritt.

 

Jeg reklamerer så mye jeg vil, Hvis du ikke liker det får du vel sladre til morra di

 

HVa så? Love boxen er stygg... men du vet godt du kommer ikke 2,5 % inn nærheten til å designe noe sånt.

 

Jeg skal til store dyret nå, trukke jeg gidder å være i et forum som inne holder det lille dyret som deg.

 

 

peace out....!

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHA!!!

 

Takk for den, det var dagens latterkule! :mrgreen:

Det er seriøst noe av det mest patetiske jeg har lest.

 

Du tror ikke at du "pisser off" fol her når du kommer og forteller alle hvor mye bedre (les. best) du er? Du tror ikke det irriterer vannet av folk? Det er en GRUNN til at du klarte å skape så mye oppstyr i "hvorfor vil ingen kjøpe websidene mine"-tråden din.

 

Grunnen til at jeg trakk frem loveboxen er rett og slett for å gi deg et signal om at du ikke skal komme her og komme her, ikke en gang verdens beste/mest begavede kunstner eller grafiker har rett til å komme å fortelle alle at han er best. Sånnt er patetisk, og de fleste med minimalt av selvrespekt skjønner at det IKKE er måten å proklamere seg selv på. Igjen, hva vet du om mine "skills"? INGENTING. Uansett om jeg er rævva eller verdens beste har jeg min rett til å kritisere/ha egne meninger om ting. Tror du bare kunstnere nyter/kritiserer kunst?

 

En liten sluttbemerkning: spar deg frekkhetene, de kommer deg IKKE til nytte, faktisk er det slik at du bare driter deg ut enda mer.

 

Og en ting til: Om du faktisk har tenkt til å forlate dette forumet ønsker jeg deg lykke til videre. Du er flink, skal ikke legge skjul på det, men ikke BEST og ikke så innmari interresant heller.

 

Beklager, men --> Patetisk.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Best eller ikke, du suger mer enn meg, akkurat nå er det det viktigste for meg.

 

Driter meg ut? Du som ikke tør å legge opp sida di? Du er ubrukeligheten selv!

 

Ikke rart norske bedrifter har sugende sider, når det finnes wannabe designere som deg.

 

Alt som krever for å få meg til å holde kjeft er følgende: Design noe godt, noe meget godt, og vis meg hvormye jeg suger i forhold til deg...

Lenke til kommentar

UTROLIG! Det er fantastisk hvordan du klarte å lese hele min forrige post uten å få med deg en DRITT av hva som står der *klapper* Er dette norgesmesterskap i idioti? Fra nå av krever jeg SAKLIG og gode IKKE-drittslengende svar.

 

VÅKN OPP!

 

Jeg har ALDRI sagt jeg er bedre en deg, FÅ DET MED DEG! Jeg har heller aldri sagt jeg kan lage noe bedre, jeg har aldri sagt jeg kan lage noe bra! Hvorfor i svarteste trekker du fram dette da? Bruk argumenter med RELEVANS ikke hjernedød drittkasting. Jeg har heller aldri sagt at du suger og/eller suger i forhold til meg, så hvorfor snakker du om det da? Jeg ahr ingenting å bevise, så hvorfor prøve?

 

Til slutt, la meg gjenta meg selv:

 

Det er TOTALT IRRELEVANT (!!!!) hvem som er gode/dårlige i PS, eller grafisk generellt! TOTALT IRRELEVANT! TOTALT IRRELEVANT!!! TOTALT IRRELEVANT!!! (fått det med deg nå?)

 

Og forresten, wannabedesignere som meg? HAR jeg solgt noen websider? HAR jeg prøvd å selge noen websider? Jeg skal fortelle deg en ting: Det er EN grunn til at du ikke får solgt noe -> DU EIER IKKE FOLKESKIKK! Jeg kjøper ikke varer på en butikk jeg ikke liker, selv om varene er vel så gode. På samme måten forstår jeg GODT at ingen kjøper dine sider, ikke fordi SIDENE er dårlige, tvert imot, produktet er prima, men fordi DU ikke kan oppføre deg, ikke er i stand til å føre en saklig tone og sist men ikke minst fremstår som SVÆRT useriøs. Ta dette til deg, så kanskje du faktisk får solgt noe, enhver handel krever et godt kunde/selger-forhold, med din instilling skaper du bare kvalme.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg sende det via en PM, Hvsi jeg såret deg , eller gjorde deg lei

på noen som helst måter, ber jeg om unskyldning, og sier beklager for det.

 

kos og klem tjcombo

 

no mer?

PM fordi det er meningsløst å la det gå utover denne egentlig gode tråden.

 

Unnskyldning godtas med blandede følelser, ganske så sarkastisk den der. Du har ikke såret meg, du har irritert vannet av meg (og andre) med ekstremt selvdiggere og generell "jeg er bedre en deg"-instilling.

Lenke til kommentar

*holde med Halfie*

 

Greit, det går an å tilgi deg, men her er det HalTan som er mest saklig. Om man er god i ps eller ikke er totalt irelevant!

 

Men selvfølgelig, det går an å tilgi deg bare du i framtiden slutter å snakke dritt om Halfie. Det liker jeg ikke :mad: :MAD: :mad:

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar

Jada, jeg har sikkert ikke oppført meg eksemplarisk her, greit. Men var det ikke på tide at noen sa ifra til en viss person at han ikke kan holde på slik? Så vidt jeg vet brukte jeg ingen fyfy-ord heller :))

 

Men, som sagt, jeg tar selvkritikk, men likevel ser jeg på meg selv som den saklige parten i denne diskusjonen.

 

JauJau, back to topic!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...