Gå til innhold

Noen tips til Android telefon i billig/mellom klassen?


pedero

Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøvde lykken som mobilreperatør her på ettermidagen, og etter et mindre helldig forsøk på utskifting av glass på min Honor 6 telefon er jeg på utsikt etter ny telefon.

 

Jeg har lest litt om Honor 7, eneste jeg syntes var dårlig på min Honor 6 var skjermen/glasset som virket veldig bøyelig og lite robust. Samt det at programvareoppdateringer var helt fraværende. Noen som vet om disse problemene fortsatt vedvarer på Honor 7?

 

Ellers hadde det vært flott å få noen tips i prisklassen 2-4 lapper.

 

PS. har foresten et glass+utskiftningverktøy til Honor 6 liggende hvis noen andre er interisert i å prøve lykken.

Endret av pedero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Honor 7 er en flott tlf det, og har fått bekreftet at Marshmallow update er på vei. Beta er allerede ute... 

Virker som Huawei og datterselskapet Honor har store ambisjoner fremover..

 

Personlig ikke fan av skallet - EMUI, uten appdrawer osv, så Nova Launcher, Swiftkey og ny sms app ble installert asap. Veldig "positivt overrasket" over broren min sin Honor 7, og han gikk fra en Sony Z3 Compact.

 

Uansett et par andre gulltelefoner i den prisklassen å vurdere: 

 

Moto G 3rd Gen 16GB/2GB versjonen: (her får man etter min mening mest tlf for pengene, og med omtrent stock Android så oppleves den som rask i bruk. Tåler vannsprut, støv, bra batteritid.. topp stemning!

https://www.proshop.no/Mobiltelefon/Moto-G-3rd-Gen-16GB-Black/2512661?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

 

Moto X Play:

http://www.siba.no/mobiltelefoner-gps/mobiltelefon/motorola/motorola-moto-x-play-svart-123535

 

LG G4: 

https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefoner/lg/lg-g432gbmetallicblack/216551.11552/

Endret av fflex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min samboer har Honor 7 og hun er svært fornøyd! Selv har jeg Mate S som er nesten samme mobil (bedre og større skjerm, bedre kamera), men denne er nesten dobbelt så dyr.
Skulle jeg hatt meg en ny mobil nå hadde jeg nok gått for Honor 7, siden du får veldig mye mobil for pengene.
Samme kamera som er i Sony Z2 og Z3, så er et helt greit kamera (sliter litt mer enn andre hvor det er mørkt).

EMUI er litt annerledes enn man er vandt med på Android, men dette er en tilpassingssak. Evt kan du laste ned andre launchers :)

 

Ellers kommer fflex med mange andre gode alternativer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min samboer har Honor 7 og hun er svært fornøyd! Selv har jeg Mate S som er nesten samme mobil (bedre og større skjerm, bedre kamera), men denne er nesten dobbelt så dyr.

Skulle jeg hatt meg en ny mobil nå hadde jeg nok gått for Honor 7, siden du får veldig mye mobil for pengene.

Samme kamera som er i Sony Z2 og Z3, så er et helt greit kamera (sliter litt mer enn andre hvor det er mørkt).

 

EMUI er litt annerledes enn man er vandt med på Android, men dette er en tilpassingssak. Evt kan du laste ned andre launchers :)

 

Ellers kommer fflex med mange andre gode alternativer!

Har hun opplevd at skjermen gir etter hvis man klemmer med litt kraft på den?

 

Plagdes med røde flekker på skjermen på min Honor 6, på grunn av noen slag den hadde fått mens den lå i lommen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...