Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bryte med samboer. Hvor lang tid før hun skal ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hun har familie hun kan flytte til selv om det ikke vil være optimalt for henne. Skal jeg vente til hun får seg jobb og har penger til å leie, kan det ta måneder før hun flytter ut. Så da blir jeg litt usikker, men se ann hvordan hun reagerer og tar det derfra ser ut til å være det beste forslaget så langt.

 

Dette er en veldig vanskelig situasjon for meg, og blir selvsagt en vanskelig situasjon for henne. Jeg skulle ønske jeg hadde penger til å leie en leilighet til henne noen måneder slik at hun kunne flytte ut samme dag og problem ferdig.

Alltid vanskelig med brudd, og det kan virke som dette kommer veldig overraskende på henne.

Du kjenner jo henne og det høres ut som det da muligens er best å være føre var på reaksjonen.

Hvis familien har mulighet(som det virker som hun har) for at hun kan bo der så høres jo det ut som en løsning som kan iverksettes ganske så raskt. Optimalt utifra situasjonen høres det dog ut som det er.

 

 

Ja, hun blir nok overasket. Uheldigvis egentlig. Jeg håper ting utarter seg bedre enn jeg frykter. Tar det senere i uka pga fridag. Jeg krysser fingrene.

 

At hun drar, eller jeg kjører, til foreldra hennes er en løsning hvis hun ikke blir hentet. Men, får se hva som skjer...

 

Takk igjen for mange innspill og tips og råd. Setter jeg stor pris på.

 

Anonymous poster hash: 3aef8...619

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...