Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Garanti/reklamasjon på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer skjermen da?

Er typisk knust-skjerm farger på skjermen.

Funker fint den, er skjermspareren som ser sånn ut  :)

 

Det er en slagskade :)

 

Jeg tror ikke noen garanti eller reklamasjon vil dekke det, desverre.

 

Hm, men så vidt jeg vet har den aldri blitt utsatt for slag eller andre skader? Det begynte jo med at den delen løsnet helt av seg selv

Lenke til kommentar

Skjermsparer som ser ut som en knust skjerm? Den var faktisk ny :)

Da kan jeg ikke si sikkert at det er en slagskade, selv om det ser ut som det.


Hengslene er vanligvis skrudd fast til kabinettet med flere skruer, jeg ville klaget til de som sendte deg pcen og sett om de kunne reparert eller sendt en erstatningspc.

Det er mulig du kan fikse maskinen selv også, flippe av panelet mellom tastatur og skjerm (kan være skrudd fast med skruer fra undersiden eller under batteriet), da kan du få tilgang til hengslene. Så kan du skru de fast og feste det som løsnet, eller kjøpe nye hengsler på eBay for småpenger.
 

En ny skjerm koster noen få hundrelapper, pass på å kjøpe en med riktig bakbelysning. En LED-skjerm er ikke kompatibel med CCFL f.eks.

Lenke til kommentar

Skjermsparer som ser ut som en knust skjerm? Den var faktisk ny :)

 

Da kan jeg ikke si sikkert at det er en slagskade, selv om det ser ut som det.

 

 

Hengslene er vanligvis skrudd fast til kabinettet med flere skruer, jeg ville klaget til de som sendte deg pcen og sett om de kunne reparert eller sendt en erstatningspc.

 

Det er mulig du kan fikse maskinen selv også, flippe av panelet mellom tastatur og skjerm (kan være skrudd fast med skruer fra undersiden eller under batteriet), da kan du få tilgang til hengslene. Så kan du skru de fast og feste det som løsnet, eller kjøpe nye hengsler på eBay for småpenger.

 

En ny skjerm koster noen få hundrelapper, pass på å kjøpe en med riktig bakbelysning. En LED-skjerm er ikke kompatibel med CCFL f.eks.

Huff, ganske stress da! Lurer på om jeg heller bare skal sprette av hele ramma om det la seg gjøre og leve med det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...