Gå til innhold

Islamiseringen av Storbritannia


geita_

Anbefalte innlegg

  • Hospitals across Britain are dealing with at least 15 new cases of female genital mutilation (FGM) every day. Although FGM has been illegal in Britain since 1984, there has not been a single conviction.

 

  •     At least 1,400 children were sexually exploited between 1997 and 2013 in the town of Rotherham, mostly by Muslim gangs, but police and municipal officials failed to tackle the problem because they feared being branded "racist" or "Islamophobic."

 

  • There has been a 60% increase in child sexual abuse reported to the police over the past four years, according to official figures.

 

  •     British intelligence are monitoring more than 3,000 homegrown Islamist extremists willing to carry out attacks in Britain.

 

  •     A Muslim worker at a nuclear power plant in West Kilbride, Scotland, was removed from the premises after he was caught studying bomb-making materials while on the job.

 

  •     "We try to avoid describing anyone as a terrorist or an act as being terrorist." – Tarik Kafala, the head of BBC Arabic.

 

The Muslim population of Britain surpassed 3.5 million in 2015 to become around 5.5% of the overall population of 64 million.

 

Alt dette og de er kun 5.5 prosent av befolkningen (så langt) :)

 

Neste år blir spennende for å si det mildt, lurer på hvor lenge venstresiden skal få lov til å styre oss alle ned i avgrunnen før folk bestemmer seg for at nok er nok.

 

Eller kansje det allerede er for sent? :) Hvem vet. http://www.gatestoneinstitute.org/7151/britain-islamization

Endret av geita_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Jeg tror det er for sent og at vi om få år vil se direkte væpnet konflikt i Europa. Ene og alene fordi våre ledere nekter å forstå hvor livsfarlig islam er.

Lenke til kommentar

Mine brødre og søsken. Jeg vet at dere ikke liker Islam, men det var ikke så lenge siden Europa erobret Amerika. Det er bare historien som gjentar seg. Forøvrig synes jeg at alle europeere i USA må flytte tilbake til Europa. Også må de gi landet tilbake til de innfødte indianere. Denne videoen viser europeisk erobring av Amerika.

 

Det er en menneskerett å få hjelp. Det er Norges plikt å hjelpe mennesker i nød. Det er en menneskerett at krigsflyktninger skal få norsk statsborgerskap. Det er en menneskerett å la dem få religions frihet og bygge sine moskeer.

 

Det er en menneskerett å

- Innføre formueskatt for å stjele fra de rike

- Innføre boligskatt for å stjele fra middelklassen

- Innføre arveavgift for å beskatte arv

- Innføre skatt på alt for å beskatte befolkningen ihjel.

 

Det er en menneskerett at det ikke skal finnes rike eller fattige mennesker i Norge.

Det er en menneskerett at de som jobber ikke skal få lov til å beholde sine penger.

Det skal være likhet for alle. Det skal ikke finnes fattige eller rike mennesker.

 

Derfor skal jeg stemme Arbeiderpartiet for å støtte sosialistenes religion.

Det skal ikke være forskjell på mennesker. Mennesker i Norge har ikke lov til å være rik eller fattig.

Alle skal være like og alle skal med.

 

Alle muslimer har rett på hjelp og arbeiderpartiet har 100% rett hver eneste gang.

Guden til Arbeiderpartiet hater Thomas Piketty og sosialistene har alltid rett.

http://arbeiderpartiet.no/Aktuelt/OEkonomi/Smaa-forskjeller-gir-tillit-og-vekst

 

Alle skal med. Ingen skal få lov til å tjene penger og bli rik. Ingen skal få lov til å være fattige. Likhet for alle og mer monopol til den norske stat. Lenge leve sosialismen. Lenge leve arbeiderpartiet. Likhet for alle og alle skal med.

Muslimer er vår familie. Muslimer er fredelige mennesker. Vi må følge sosialistenes ideologi og behandle dem med kjærlighet, respekt og toleranse. Jeg elsker muslimer fordi de selger god kebab og pizza. Muslimer er de beste menneskene i verden. Lenge leve arbeiderpartiet. Alle skal med :D

 

Arbeiderpartiet må ruste Norge for framtiden. Lenge leve Hitler, Mao Zedong, Ho Chi Minh, Kim Jong un, Fidel Castro, Lenin, Stalin og Hugo Chavez. Lenge leve sosialismen. Sosialismen har alltid 100% rett. Muslimer er Norges nye arbeidskraft og derfor elsker vi dem. Jeg elsker også muslimer. De er lojale mot Norge og skaper trygghet og likhet i Norges samfunn. Lenge leve arbeiderpartiet. Lenge leve den sosialistiske guden.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Storbritania har jo hatt elendig håndtering av kriminalitet og da spesielt i ungdomsmiljøer. Hvis vi legger til dårlig integrering og fattigdom/arbeidsløshet så er det jo en selvfølge at slikt skjer.

 

Til trådstarter og andre som mener det er krig, borgerkrig eller noe liknende i horisonten. Vi har fått millioner av muslimske innvandrere siden 70 tallet. Rart at det plutselig skulle skje noe nå? Den nylige strømmen av flyktninger sier du? De er på asylmotak, er det ikke bedre å henvise seg til dem spesifikt da? Hvem kriger? Hvor får de ressurser fra? Vi lever i et demokrati, hvordan får "fienden" flertall? Jeg ser ihvertfall bare fremmedfrykt. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UF5N_bcW1UM

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Storbritania har jo hatt elendig håndtering av kriminalitet og da spesielt i ungdomsmiljøer. Hvis vi legger til dårlig integrering og fattigdom/arbeidsløshet så er det jo en selvfølge at slikt skjer.

 

Til trådstarter og andre som mener det er krig, borgerkrig eller noe liknende i horisonten. Vi har fått millioner av muslimske innvandrere siden 70 tallet. Rart at det plutselig skulle skje noe nå? Den nylige strømmen av flyktninger sier du? De er på asylmotak, er det ikke bedre å henvise seg til dem spesifikt da? Hvem kriger? Hvor får de ressurser fra? Vi lever i et demokrati, hvordan får "fienden" flertall? Jeg ser ihvertfall bare fremmedfrykt. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UF5N_bcW1UM

 

Man kan bare håpe at nok folk til slutt våkner opp og ser den etniske utbyttelsen som pågår og velger å kjempe for framtiden og eksistensen for sitt eget folk.

 

Når man til slutt kommer til det skillet i veien.

Lenke til kommentar

Muslimer kommer aldri til å overta Europa. Dette er propaganda produsert av ny nazister. Muslimer kommer fra fredens religion og de er veldig fredelige. Fred være med dere mine brødrer og søsken. Muslimer vil bare leve livet sitt i fred og spre sitt budskapt om kjærlighet og omsorg. Flere hvite mennesker blir muslimer hver år. Alle elsker islam for dette er fredens religion.Med tiden vil Norge også akseptere islam. Flere og flere vil konvertere. Fordi dette er guds vilje.Fred være med dere alle sammen. Hvite mennesker elsker alle muslimer. Bare nynazister hater muslimer. Nynazister sprer propaganda hele tiden.

 

Dette beviser at islam er verdens fredsreligion.

https://www.youtube.com/watch?v=4RA05mwKZe8

 

Hvite mennesker i USA er nynazister. De hater muslimer. USA = NAZISME

https://www.youtube.com/watch?v=vYlDWyQ__KQ

Lenke til kommentar

Det kan diskuteres om det at de har vært der en stund er positivt eller negativt. Da kan man jo ikke lenger unngå å påpeke at de burde vite bedre. Det betyr jo at "integreringen" har feilet. Og det var altså 1000 stykker av dem i en by med en million innbyggere. Det tilsvarer at 600 unge innvandrermenn skulle samlet seg utenfor Oslo S og begynt å klå på damene som gikk forbi...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...