Gå til innhold

Litt julesnø!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ville jeg tatt en beskjæring nede så bare lampene til venstre stakk opp fra nedre ramme for da hadde bildet blitt renere og roligere - også hadde jeg fått favorittformatet mitt . panorama.

Kameravinkel, utsnitt og komp ellers er det ingenting å si på.

Lyset er det heller ingenting å si på selv om "skulpturen" i forgrunnen stjeler mesteparten av oppmerksomheten. Det flere ganger større juletreet må nok finne seg i å spille annenfiolin her.

 

Roar

Lenke til kommentar

Her fikk du fanget en vakker kortvarig julestemning :)

hilsen Torhild

Takker, Torhild! :)

 

Her ville jeg tatt en beskjæring nede så bare lampene til venstre stakk opp fra nedre ramme for da hadde bildet blitt renere og roligere - også hadde jeg fått favorittformatet mitt . panorama.

Kameravinkel, utsnitt og komp ellers er det ingenting å si på.

Lyset er det heller ingenting å si på selv om "skulpturen" i forgrunnen stjeler mesteparten av oppmerksomheten. Det flere ganger større juletreet må nok finne seg i å spille annenfiolin her.

 

Roar

Takker, Roar!  :)

 

Et bunnkutt slik Roar foreslår tror jeg ville gjort seg her. Ellers er det fin julestemning på torget ser jeg.

Takker, Helene! :)

 

Med det lille av nysnø som er kommet og juletreet i bakgrunnen ble det en fin julestemning i dette bildet. Fine farger/lys og en god skarphet i bildet

Mvh Torbjørn

Takker, Torbjørn!  :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...