Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg deala 2,5kg hasj i uka; Ask me anything


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

 

snip.

 

Du ser ikke forskjellen på legale og illegale produkter?

 

Påstår du at jeg ikke ser forskjellen eller spør du nå? 

 

Bare fordi ett produkt (cannabis) er illegalt så betyr ikke det nødvendigvis at det er farligere enn absolutt alle legale produkter (tobakk og alkohol).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

snip.

 

Du ser ikke forskjellen på legale og illegale produkter?

 

Påstår du at jeg ikke ser forskjellen eller spør du nå? 

 

Bare fordi ett produkt (cannabis) er illegalt så betyr ikke det nødvendigvis at det er farligere enn absolutt alle legale produkter (tobakk og alkohol).

 

 

Da har nok ikke du sett like mange jallende cannabisbrukere som jeg har! Har ikke møtt en eneste bruker av hverken sukker eller sigaretter for den saks skyld som har vært like sløve i hjernen og like fjerne, men det har du sikkert en forklaring på? ;-)

Lenke til kommentar

Man blir sløv av å drikke. Merk at jeg aldri sa full. Mange røykere drikker. Det er ikke nødvendigvis røyken som gjør dem sløve. Åpenbart nok. På samme måte er det veldig ofte en sammenheng mellom marijuanabrukere og alkohol -eller annen narkotikabruk.

 

Jeg sier ikke at marijuana er helt fritt for bieffekter over lengre tid, men bruk av andre ting samtidig har i mitt liv forklart svært, svært mange tilfeller av de klassiske pothodene. Det er svært sjeldent de kun driver med marijuana om de ser ut som alkiser/narkiser.

Lenke til kommentar

 

snip.

 

Da har nok ikke du sett like mange jallende cannabisbrukere som jeg har! Har ikke møtt en eneste bruker av hverken sukker eller sigaretter for den saks skyld som har vært like sløve i hjernen og like fjerne, men det har du sikkert en forklaring på? ;-)

 

Hvor mange jallende cannabisbrukere en anonym person har sett er dessverre helt urelevant for min mening om hva som er farligst. 

 

Forklaringen må vel være at kroppen responderer helt annerledes på sukker, sigaretter og cannabis. Sløvhet er en av bivirkningene man kan få av cannabis, ikke sukker eller røyk. Har ikke vært i en begravelse der den avdøde døde av cannabis eller noe relatert til det, har derimot vært i to begravelser til noen som døde av en røykrelatert sykdom, grunnen til det kan vel både du og jeg forklare?  :ph34r:

Endret av Snapfat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

snip.

 

Da har nok ikke du sett like mange jallende cannabisbrukere som jeg har! Har ikke møtt en eneste bruker av hverken sukker eller sigaretter for den saks skyld som har vært like sløve i hjernen og like fjerne, men det har du sikkert en forklaring på? ;-)

 

Hvor mange jallende cannabisbrukere en anonym person har sett er dessverre helt urelevant for min mening om hva som er farligst. 

 

Forklaringen må vel være at kroppen responderer helt annerledes på sukker, sigaretter og cannabis. Sløvhet er en av bivirkningene man kan få av cannabis, ikke sukker eller røyk. Har ikke vært i en begravelse der den avdøde døde av cannabis eller noe relatert til det, har derimot vært i to begravelser til noen som døde av en røykrelatert sykdom, grunnen til det kan vel både du og jeg forklare?  :ph34r:

 

 

Jeg har vært i flere begravelser enn jeg ønsker å tenke på relatert til narkotika...

Lenke til kommentar

Og hvor mange var direkte relatert til cannabisbruk?

 

Det blir jo som å spørre hvorfor Jeppe drikker? Hvor mange kjenner du som har mistet livet direkte relatert til sukker?

 

Mener du at det er greit å lange hasj fordi lakrispiper kan ha vært medvirkende til andres død?

Lenke til kommentar

Kan også anbefale en film ved navn "the union: the business behind getting high" eller "how to make money selling drugs".

 

Trn100: skjønner ikke helt hva du vil frem til. Mitt poeng var at selv om cannabis er et narkotikum, så er ikke det nødvendigvis relatert til dødsfall. Mange dør hvert år pga alkohol, men hører ingen som mener det er så skadelig at det bør kriminaliseres.

Endret av Sjohej
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...