oleisbest Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Får stadig oftere opp en feilmelding fra IE om at det har oppstått en feil og at den må lukkes. Alle vinduene jeg er inne i stenges dermed automatisk. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? har kjørt Spybot search and destroy og norman. Er det noen måte jeg kan legge inn IE på nytt? ole
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 vel, www.microsoft.com - du kan jo oppdatere ie
Chryzo Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 gå til www.opera.no og dine problemer vil bli løst . . . *grin* sånn rent bortsett fra det, så høres det ut som om du har fått deg litt ustabil os. kjør windows update og defrag disken din. kanskje du slipper unna format og inst. ny os?
phixion Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 har samme problem med IE og kunne gjerne tenkt meg ei løsning på problemet. ...og løsningen er ikke å gå over til opera :grine:
Ernie Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 1. Feilpostet (passer bedre under Internett og nettverk eller i Programvaredelen) 2. Topicen er vel ikke helt god Stenges
Anbefalte innlegg