Gå til innhold

En hel del video fra fra The Division-alfatesten har lekket


Anbefalte innlegg

 

Igjen så har Ubisoft lyvet folk rett opp i trynet, ikke rart dem vil fjerne videoene. Dette er nok et spill fra Ubisoft som ser helt uvirkelig  ut når Ubisoft viser det fram på messene, og så blir det overhodet ikke noe  likt. Det jeg så på leaka klippene lignet ikke i det hele tatt. Detaljene var virkelig fraværende.

 

 

Men nå er dette en alpha versjon på en konsoll. Det som blir vist på E3 er veldig ofte en vertical slice som ofte kjøres på PC. Og endel av disse klippene som er blitt delt har vært i elendig kvalitet med en ræva bitrate. 

 

EDIT: Det er ikke rart Ubisoft og andre utviklere har på plass NDA. Da folk dømmer utifra lav kvalitets klipp og attpå en alpha klient....

Erfaringer fra watch dog, sier at vi er berettiget til å dømme spillet, til det motsatte er bevi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gunfreak, jeg vil heller si at du er uberettiget. Dersom du dømmer spillet etter det faktum om at Ubisoft er utviklere, stemmer dette lite overens med at Ubisoft er oppført som en utgiver for Tom Clancy The Division. Det er derimot Massive Entertainment som er utviklere.

 

Litt flåsete sagt, men det blir det samme som å forhåndsdømme en bok skrevet av Jo Nesbø på bakgrunn av at man ikke likte forfatterteknikken Matematikk SF/YF Påbygging. Kun fordi at de er utgitt av samme forlag, Aschehoug.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gunfreak, jeg vil heller si at du er uberettiget. Dersom du dømmer spillet etter det faktum om at Ubisoft er utviklere, stemmer dette lite overens med at Ubisoft er oppført som en utgiver for Tom Clancy The Division. Det er derimot Massive Entertainment som er utviklere.

 

Litt flåsete sagt, men det blir det samme som å forhåndsdømme en bok skrevet av Jo Nesbø på bakgrunn av at man ikke likte forfatterteknikken Matematikk SF/YF Påbygging. Kun fordi at de er utgitt av samme forlag, Aschehoug.

 

......  Massive Entertainment er Ubisoft Massive.Vært det siste 17 årene. 

Lenke til kommentar

 

 

Gunfreak, jeg vil heller si at du er uberettiget. Dersom du dømmer spillet etter det faktum om at Ubisoft er utviklere, stemmer dette lite overens med at Ubisoft er oppført som en utgiver for Tom Clancy The Division. Det er derimot Massive Entertainment som er utviklere.

 

Litt flåsete sagt, men det blir det samme som å forhåndsdømme en bok skrevet av Jo Nesbø på bakgrunn av at man ikke likte forfatterteknikken Matematikk SF/YF Påbygging. Kun fordi at de er utgitt av samme forlag, Aschehoug.

 

......  Massive Entertainment er Ubisoft Massive.Vært det siste 17 årene. 

Ja altså underlagt Ubisoft. Massive Entertainment het Novastorm i 1998, og ble ikke underlagt Ubisoft før i 2008. Nåværende Massive har tidligere vært underlagt Sierra Studios og Vivendi før de ble kjøpt opp av Ubisoft. Men det medfører riktighet at Massive Entertainment eies av Ubisoft.

 

Jeg føler det vil være urettferdig dersom Massive Entertainment studio skal stå til ansvar for tildigere Ubisoft utgivelser.

Lenke til kommentar

Gunfreak, jeg vil heller si at du er uberettiget. Dersom du dømmer spillet etter det faktum om at Ubisoft er utviklere, stemmer dette lite overens med at Ubisoft er oppført som en utgiver for Tom Clancy The Division. Det er derimot Massive Entertainment som er utviklere.

 

Litt flåsete sagt, men det blir det samme som å forhåndsdømme en bok skrevet av Jo Nesbø på bakgrunn av at man ikke likte forfatterteknikken Matematikk SF/YF Påbygging. Kun fordi at de er utgitt av samme forlag, Aschehoug.

 

Ikke i det hele tatt, UBI er på ingen måte som et bokforlag, UBI har mye mer kreativ kontroll enn de aller aller fleste bokforlag(kanskje med unntak av spesial forlag som feks bare gir ut "kristne" bøker"

 

Og jo brent barn skyr ilden er 100% korrekt filosofi i dette tilfellet, slikt skjer når man er lei av at UBI slipper millioner av tonn av brennende napalm på deg hvert år.

 

Jeg håper jeg tar feil, men spillet er allerde ut til å bli en blå kopi av Watch Dogs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...