Gå til innhold

Bestille pc fra Norge til utlandet.


Anbefalte innlegg

Jeg bor i Frankrike og trenger en ny laptop. Har sjekket litt rundt men ikke funnet noen som vil sende ned hit. Noen som er kjent med nettbutikker som er villige til å gjøre det?

 

Årsaken er at jeg ønsker norsk tastatur. Det franske er horribelt. Vet man kan kjøpe klistremerker, men jeg vil ha bakbelyste taster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ikke noe familie eller venner som kan sende til deg? Du bør kunne få tilsendt direkte fra hvilkensomhelst nettbutikk så lenge du betaler for det. Automatiske systemer har nok ikke utenlandssendinger "installert" så en ansatt må ta jobben og da koster det brått mye mer enn det smaker :p Så får du antagelig ikke hjelp av "low level ansatte". Eventuellt at en eller annen bedrift kjøper og videresender. Eller at du kjøper PC, sender til et budfirma så videresender de når de har fått pakken.

 

Du får kjøpt norske/ nordiske tastatur løst stort sett, her er et kjappt Ebay søk uten å spesifisere modell http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xnordic+keyboard+laptop.TRS0&_nkw=nordic+keyboard+laptop&_sacat=0 Bestiller du et helt tastatur så må du selvfølgelig skru det inn selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...