Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan ser avføringen deres ut?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det varierer jo veldig fra dag til dag, avhengig av hva man har spist og gjort.

 

Anonymous poster hash: 1576b...5b3

Er det vanlig å først ha en lang og tykk bæsj som kommer ut for så at avføringen kommer i 2-3 biter? Ikke akkurat kulete, men bare sånn at avføringen blir delt opp i større biter. Den kjennes ikke hard ut, og glir rett ut.

 

Anonymous poster hash: a36a0...bd5

Lenke til kommentar

 

Fordi på starten så kommer bæsjen min ut som en lang og tykk bit. Men på slutten så kommer den i litt flere biter, ikke kuler, men blir avføringen blir liksom delt opp?

 

Anonymous poster hash: a36a0...bd5

 

Det er ikke noe unormalt. Bæsjen kommer først har ligget lengst i tarmen og mer næring har blitt sugd ut av den. Det er derfor den er hardere. 

Lenke til kommentar

 

 

Fordi på starten så kommer bæsjen min ut som en lang og tykk bit. Men på slutten så kommer den i litt flere biter, ikke kuler, men blir avføringen blir liksom delt opp?

 

Anonymous poster hash: a36a0...bd5

 

Det er ikke noe unormalt. Bæsjen kommer først har ligget lengst i tarmen og mer næring har blitt sugd ut av den. Det er derfor den er hardere. 

 

Ok :)

 

Men når jeg driter, så driter jeg, også når jeg er ferdig med avføringen, så kan jeg ikke se avføringen? Siden avføringen har glidd ut det "dohullet" på egenhånd. Har du hatt sånn? Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...