Gå til innhold

Spillkonsoll-kontrollere inneholder farlige kjemikalier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

microsoft-uses-dog-noses-for-thumbsticksdFikk meg til å tenke på denne. :)

HAHA Microsoft sin konsoll gamecube(Nintendo). Med bildene PlayStation XD

Og 2 hunder per kontroll 2 kontroller = 5 hunder

Lukter troll på den som lagde denne ;)

Ser forresten at microsoft sine kontrollere ikke er nevnt i artikkelen, bare uorginale til xbox. Er xbox kontrollene ufarlige?

Ser forresten

Skrevet (endret)

Ser forresten at microsoft sine kontrollere ikke er nevnt i artikkelen, bare uorginale til xbox. Er xbox kontrollene ufarlige?

Har oppdatert artikkelen med informasjon om disse også (de fikk status "gul", altså fri for de farligste kjemikaliene – men inneholder enkelte stoffer som kan være skadelige). En full oversikt over alle de testede kontrollerne ligger hos det danske forbrukerrådet: http://kemi.taenk.dk/bliv-groennere/test-kemi-i-controllere-til-playstation-xbox-og-wii (trykk "Bag om testen" for å få oversikten).

Endret av Kurt Lekanger
  • Liker 1
Skrevet

Ka fader. Microsoft bruker hunde på joysticken er stemmer ikke. Dette er bare tull og fordi det er bilde av en PS3 kontroller og ikke en xbox kontroller

• Liker 1
Skrevet

Si meg, ftalater er jo først å fremst så å si faset ut av alle produkter på det norske markedet. Videre så er BPA kun skadelig ved inntak. Danskene kan da vel ikke mene at folk flest sitter å "inntar" kontrollere?

• Liker 1
Skrevet

Ka fader. Microsoft bruker hunde på joysticken er stemmer ikke. Dette er bare tull og fordi det er bilde av en PS3 kontroller og ikke en xbox kontroller

Visste du at med en kraftig kikkert, kan du lese ordet "Lettlurt" på månen?

• Liker 9
Skrevet

Viste du at det der er bare et morsom bilde som ikke skal tas seriøst

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Jaja, ingen av de kontrollene som var "farlige" var originale kontroller så vi overlever nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...