Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kommer jeg i fengsel for å kjøpe medisin fra utlandet?


TheBarron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Medisinen jeg kjøpte er verken på narkolista eller dopinglista, så jeg kan forsatt bli straffet?

Lenke til kommentar

Tror det hvis den er reseptbelagt, men politiet og tollen tar noen ganger hensyn til situasjonen og at du har bestillt i "god tro" (mener jeg det heter). Du får hvertfall ikke beholde medisinen. Det er andre regler hvis du tar dem med fysisk over grensa. Medisiner bestillt over nett kan være lureri, du vet ikke hva du får.

 

Hvis du får dem gjennom så ville jeg vurdert å kaste dem. Hvorfor gidder du å bestille piller over nett egentlig? Får du ikke resept av legen?

Lenke til kommentar

Tror det hvis den er reseptbelagt, men politiet og tollen tar noen ganger hensyn til situasjonen og at du har bestillt i "god tro" (mener jeg det heter). Du får hvertfall ikke beholde medisinen. Det er andre regler hvis du tar dem med fysisk over grensa. Medisiner bestillt over nett kan være lureri, du vet ikke hva du får.

 

Hvis du får dem gjennom så ville jeg vurdert å kaste dem. Hvorfor gidder du å bestille piller over nett egentlig? Får du ikke resept av legen?

 

Legen min nekter å skrive ut resept ja, tvinger meg bare til å forsette å stå på en medisin som ikke virker.

Lenke til kommentar

Bytt lege. Såvidt jeg kan se så er Solian ganske kraftig og skal bare brukes ved akutte situasjoner. Har du brukt denne medisinen før? Er det noen andre medisiner du kan prøve? Meningsløst å fortsette på noe som ikke funker, noen leger forstår det andre ikke. Som sagt så er det bare å bytte lege og så får du krysse fingrene for at du får en som hører hva du sier.

 

https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do

Lenke til kommentar

Bytt lege. Såvidt jeg kan se så er Solian ganske kraftig og skal bare brukes ved akutte situasjoner. Har du brukt denne medisinen før? Er det noen andre medisiner du kan prøve? Meningsløst å fortsette på noe som ikke funker, noen leger forstår det andre ikke. Som sagt så er det bare å bytte lege og så får du krysse fingrene for at du får en som hører hva du sier.

 

https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do

 

Nei jeg har ikke gått på den før, men har lest så mye positivt om den at den virker som antidepressiv i lave doser og antipsykotikum i høye doser. Jeg har prøvd veldig mange antidepressiva men ingen har virket for min depresjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...