Gå til innhold

Get box 2 eller GET BOX HD PVR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen? På nettsidene står det bare at Box 2 har trådløs router, den andre har da ikke? Er det eneste forskjellen? Forsøkte å ringe dem og spørre, men de var bare ikke i stand til å si noe som helst annet enn at Box 2 var jo bedre og nyere...uansett hvor mye jeg prøvde å presse dem til å komme med noe konkret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har fått med meg, er at den har større hdd, opptak av flere kanaler samtidig og ukesarkiv (kommer i fremtidig sw-oppdatering visstnok), samt raskere grensesnitt.

Jeg har ikke testet dem side om side, så kan ikke si noe om det faktisk er noen forskjell i hastigheten. Før sw-oppdateringen faktisk kommer vil jeg si at det ikke er stort å rope hurra for. Nå kommenterte en som angivelig jobber for Get at det kommer en oppdatering i disse dager i artikkelen på Dinside her (se kommentarfeltet): http://www.dinside.no/935457/tv-boksen-din-kan-langt-mer-enn-du-tror

Jeg har ikke sett noe til denne oppdateringen foreløpig.

Skrevet

Getbox 2 er best, men hva enn du gjør - ikke bruk modem/router i den. Ha den separat.

Hva mener du? At man bør ha egen trådløs router? Da må man frakoble routerfunksjonen i Get-boksen i så fall?

Og hvorfor dette? Du har tydeligvis dårlige erfaringer?

Skrevet

Jeg har prøvd både den interne routeren og en separat router (Asus Dark Knight?). Til mitt bruk klarte jeg ikke å merke de store forskjellene. Jeg driver imidlertid ikke med gaming (teller Candy Crush  :hmm:), så om det er noen forskjell der tør jeg ikke si. Jeg endte opp med å bruke den innebygde i GB2.

Skrevet

Router/modem i getbox2 kræsjer ofte (har byttet getbox2 sikkert 10 ganger... like dårlig alle). Etter at jeg fikk en eget cisco trådløs modem/router så ble alt så mye bedre. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler GB2 med seperat ruter. GB2 settes enkelt i bridge-mode. Kommer store oppdateringer på denne dekoderen på nyåret, jeg kjenner flere av testkundene - og de er storfornøyd :)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...