Gå til innhold

Mp3 ytelse på Nokia 6600


germ

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg er utrolig skuffet over lydkvaliteten på telefonen, (selvsagt ved bruk av hodetelefoner!!!). Jeg har betalt for Mp3Player og lydkvaliteten er helt rævva for å si det rett ut. Syntes det er merkelig, den har en rask prosessor, og sammenligner vi med gamle Siemens SL45 er denne i en helt annen kategori. Er det noen som har noen tips eller annet å komme med!?

 

:!: PS! Jeg gidder ikke ha noen kommentarer om at bla bla jeg har ikke kjøpt en mp3spiller, bla bla det er en mobiltelefon, bla bla Nokia suger, kjøp SX1, bla bla bla bla... OK!? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet hvorfor, FORDI DE E EN MOBIL! MORDI!

Forbanna idiot! ******* fjortis dass!

Må si jeg blir litt lei av å høre at "fjortiss" er et skjeldsord, er selv "fjortiss" og jeg må si at det er rimelig teit av dere "ansvarlige og perfekte" "voksne" å bruke det nærmest som et skjeldsord, men, jeg er allikevell enig i at det LEETRUNE skrev var litt tåpelig.......... *grin*

Lenke til kommentar

Advarsel notert.

 

Likevell må jeg få lov til å begrunne min "noe korttenkte reaksjon". Når jeg i førsteposten skriver spesifikt at slike kommentarer kan folk godt la vær med, er det ikke rart at min reaksjon blir noe aggressiv. Det er respektløst. Du kan selvsagt si at jeg faller ned på vedkommendes nivå når jeg reagerer slik, men det var på sin plass!

 

Nå, kan vi legge dette dødt og få noen informative poster som omhander det jeg virkelig spørr om!?

 

Men ja, t610 er en flott telefon! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...