Gå til innhold

Er hest ekstrem sport?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De spiste jo bare di som var døde da. De tok ikke å drepte noen for å spise de.

Inntil de slapp opp for døde..

Jeg hadde heller sulta til døde en å drepe noen. Hadde ikke klart og ta livet av et menneske.

 

Egentlig ganske bortkasta penger av den norske stat og sende meg til militæret, jeg ville nokk løpt i motsat retning av der kampen er om jeg blei sent ut i en ekte kamp :roll: Med mindre det er en Hitler fyr som vill inta Norge for å sende mange av folket i landet til utrydnings leirer, da ville kjempa som en helt.

Lenke til kommentar
fler folk blir alvorlig skadet pga Hesteridning enn i noen annen sport

Eh...var temmelig sikker på at det var fotball som var sporten med mest skader...

 

uansett kan jeg heller ikke helt forstå at det ikke er boksing. Der blir jo en dengt helseløs uansett, og folk får kutt i trynet etc.. Evt. ultimate fighting greiene der folk får knær i trynet etc....

Endret av RottePostei
Lenke til kommentar
De spiste jo bare di som var døde da. De tok ikke å drepte noen for å spise de.

Inntil de slapp opp for døde..

Jeg hadde heller sulta til døde en å drepe noen. Hadde ikke klart og ta livet av et menneske.

 

Egentlig ganske bortkasta penger av den norske stat og sende meg til militæret, jeg ville nokk løpt i motsat retning av der kampen er om jeg blei sent ut i en ekte kamp :roll: Med mindre det er en Hitler fyr som vill inta Norge for å sende mange av folket i landet til utrydnings leirer, da ville kjempa som en helt.

/off topic

 

 

tja, med tanke på at den eneste krigssituasjonen en vanlig værnepliktig kunne muligens komme opp i er den samme du beskriver...tror du passer bra i militæret da ;)

 

 

/on topic

 

Den eneste måten hest kan være ekstem sport er hvis du setter snowboard på bena dens, stropper deg til salen, og kaster deg ut av ett fly med fallskjerm...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
hmm ... trodde definisjon på extremsport var ting som har 100% dødelighet hvis noe går galt ... fallskjermhopping, strikkhopp,klatring uten sikkerhets tau o.s.v

Virker logisk. Hvis all sport der man hadde en stor sjanse for å bli skadet skulle være ekstremsport, ville jo omtrent alle sporter vært det...

Lenke til kommentar
hmm ... trodde definisjon på extremsport var ting som har 100% dødelighet hvis noe går galt ... fallskjermhopping, strikkhopp,klatring uten sikkerhets tau o.s.v

Sånn skikjøring ned fjell, ikke oppmerka eller noe, hopper og styrer på! er ikke det extremsport? der kan jo ting gå galt uten att de dør av det.... att de faller å sånn tenker jeg på!

 

tror ikke det er 100% dødlighet..... vertfall ikke på alle!

Lenke til kommentar

I følge forsikrings selskapene er Turn (som jeg driver på med) også en extremsport. Men jeg har aldri skadet meg alvorlig der, og jeg er flink til å skade meg (klippekort på legevakten).

 

Når jeg var mindre å skulle ri på en stor hest (syns jeg hvertfall da) kom føllet dens bort og bet meg i foten, det var extremt :p

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Herregud, det er så trist hvordan noen mennesker ser på hester. Og da mener jeg ikke fysisk ser på, men billedlig. Hester er mer enn pålegg på brødskiva og en dum ting som skvetter når du blåser i ei fløyte.

Har dere noengang prøvd å sette dere inn i andres situasjon? Pørvd å forstå hva hestefolk tenker? Har dere i det hele tatt lurt på hvorfor hestene skvetter når du plutselig blåser høyt i en fløyte?

Fy f***, blir så sint når folk oppfører seg slik!!!!!!!!!

 

Hvis dere er litt interessert i å vite hva som ligger bak disse "problemene" du eventuelt skulle hatt med at hester eksisterer, så kan dere spørre meg eller andre hestefolk eller gå til psykolog! Seriøst, hvis du er redd for hester etter en hendelse i barndommen din, så burde du gå til psykolog, det funker faktisk.

Lenke til kommentar
Hesten er det DYRET som dreper flest mennesker i norge hvert år. (Kanskje etter vepsen?)

 

For det første: vepsen er et insekt, ikke et dyr....

For det andre: Tror ikke det du :) du kan ikke bare skrive at det ER det og bruke det som fakta... du kan skrive at DU MENER at det er det.. Uansett; hvis du ikke kan så mye om hester, hvordan kan du da VITE med SIKKERHET at hesten dreper flest mennesker i norge hvert år?? jeg tror ikke du er helt sikker på hva du snakker om her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...