Gå til innhold

Er hest ekstrem sport?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en stoor diskusjon med en jente som påstår at hesteridning er ekstremsport.

Noe jeg er helt uenig i!!! Viss ridning er ekstrem sport, er jo golf det også (husk at man kan få en golfball i hodet)

 

Så hvem har rett?

 

Takker for alle svar (spesiellt de som er enig med meg :D )

 

Hilsen Jan Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mere ekstremt en golf da. Noen nevnte noe om det før her.

 

 

Jeg for min del stoler ikke helt på de hestanne egentlig, lit små redd dem etter en hendelse når jeg var mindre :roll:

 

Bodde et sted hvor det var en som hadde stal for en hel hæv hester ved siden av oss når jeg var bitte liten. 5 år eller no. Jeg rei faktisk en del da.

Jeg begynte å misslike hester etter at en av de hadde klart å bryte seg ut av de områdene de gikk på. Den kom mot meg og ei jeg lekte med når jeg var lite i kjempe fart. Vi sprang mot huset, men vi rakk ikke fram, vi fikk hoppa bak noen busker, og den gærne hesten kom hoppende over de buskene vi gjemte oss bak. Og etter at den hesten hoppa over meg slik så har jeg ikke vært helt trygg på hester mer. :roll: Merkelige er at etter det så begynte jeg å misslike kuer og :wow:

Er ikke så skeptisk til dem nå som jeg var før da, men jeg elsker dem ikke akkuratt

 

 

 

Litt off topic, for dem som gidder å lese.

Ho samme jenta som jeg nevne tidligere at jeg lekte med i den aldren, vi lekte et sted hvor det var masse gjørme. Det som skjedde da var at ho plutselig tråkka et sted hvor det var et slak gjørme hull eller no. Ho sank plutselig helt til ho sto med gjørme langt oppover livet, da vart æ skræmt. :wow: Ser bare overkroppen over bakken. Fikk henta noen voksenne da, men det var ikke bare bare å få ho opp.

Lenke til kommentar

Selvsagt er hesteridning en ekstremsport... De dyrene der kan en jo ikke stole på et sekund. Er jo bare å blåse høyt i en fløyte eller noe så klikker de vinkel og sparker og hopper på deg til du dør.

 

Men seriøst, jeg vil si at hest kan være en slags ekstremsport. Er nok like stor sjanse for å bli skadet i den sporten som i de fleste andre ekstremsporter...

Lenke til kommentar
Hest egner seg best på tallerken, med en god rødvinssaus og nypoteter! :mrgreen:

Er det noe jeg ikke klarer å spise så må det være hest ass..

æsj a'meg

Er du kresen?

 

 

Spiser det meste jeg, hadde noen tilbut meg katt, hund eller slange og liknende, så hadde jeg smakt en liten bit for å finne ut hvordan det smaker. Jeg hadde ikke giddi og kjøpt det da.

 

Det siste jeg hadde spist, det må nokk være menneske kjøtt. Det hadde ikke spist frivillig. Eneste unntaket er om jeg hadde havna i en liknende situasjon som de som kræsjlanda i andesfjella.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...