|zen| Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Noen som vet hvordan man får satt opp lydnivået på xvid filmer? Selvom alle volumslidere er på fult så er lyden veldig lav. Med divx så er ikke dette noe problem..
|zen| Skrevet 15. november 2003 Forfatter Skrevet 15. november 2003 javel,og det er du sikker på? når det er masser av lyd i alt annet jeg kjører..
tjilstad Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 kan ikke så mye om dette emnet, men kan jo være en codec som fusker, jeg har nimo codec pack, det fungerer bra for meg
hellandes Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Prøv ac3filter : søk på google. eller codecfinder 1.1 by caspar www.stupidhill.net
gspr Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 javel,og det er du sikker på? når det er masser av lyd i alt annet jeg kjører.. Ja, dette er jeg 100% sikker på: I have installed for the first time the xvid codex. So now I am trying to play a xvid-movie with 'bs player'. So the movie is playing but I have no sound. What can be the reason. Do I have to change something in my settings? XVID is a video codec, it has absolutely nothing to do with sound. You need an audio codec, too.
mars001 Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 javel,og det er du sikker på? når det er masser av lyd i alt annet jeg kjører.. Ja, dette er jeg 100% sikker på: I have installed for the first time the xvid codex. So now I am trying to play a xvid-movie with 'bs player'. So the movie is playing but I have no sound. What can be the reason. Do I have to change something in my settings? XVID is a video codec, it has absolutely nothing to do with sound. You need an audio codec, too. Syntes dette er litt merkelig jeg, har noe av samme "problemet" Det gjelder KUN filmer som er encoda i xvid, ikke alle har ac3 lyd. må kjøre på full guffe på stereon for å få nogenunde høy lyd. De som er divx (ac3 eller ikke) funker helt flott. Trodde de brukte samme lydcodec ? Mulig jeg tar feil.. Nyeste ac3filter installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå