Ludvig86 Skrevet 21. november 2015 Skrevet 21. november 2015 (endret) God kveld! Jeg har koblet min litt eldre PC opp imot TVen i stua. Og det jeg irriterer meg litt over, er at ikoner og tekst faller litt utenforskjermen. Det er snakk om 1 - 2 bokstaver helst til venstre forsvinner ut av skjermen. Det samme gjelder menylinjen i bunnen. Er det mulig å rette på dette? Kjører Windows 7 Professional. Endret 21. november 2015 av Ludvig86
Kikert Skrevet 21. november 2015 Skrevet 21. november 2015 Det kan være TV'en som skal være lur å fikse signalet, surr rundt i menyene og sjekk om det er noe skaleringstull satt på eller bytt mellom diverse teite moduser. På PC'en så er det nok å sette korrekt oppløsning og dytte i kabelen. Har hatt problemer med det på mange TV'er. 2
Ludvig86 Skrevet 21. november 2015 Forfatter Skrevet 21. november 2015 Takk, Belphegor. Det var ikke værre enn å stille TVen inn fra "Auto-zoom" til "uskalert"
Kikert Skrevet 21. november 2015 Skrevet 21. november 2015 Bare hyggelig Skikkelig plagsomt "problem" det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå